alazzi
Trådstartare
Sv: hemmafruar
Exakt så har min släkting berättat att det är. Hon lämnar först och hämtar sist och det är inte populärt hos personalen. Personalen kommer med glirningar och har tydligen varit rent oförskämda pga av att hon hämtat sent. Trots att hon har hämtat före stängningsdags och inom den tiden som hon har angett. Men som ensamstående så har hon inte fått ihop kortare dagar på förskolan.
Det jag uppfattar som det största problemet är skuldbeläggandet på de föräldrar som väljer (?) att låta sina barn vara på dagis länge. Som en förälder berättade, vars son går på en förskola som i teorin håller öppet till klockan sex, börjar personalen att ringa och fråga var han håller hus ungefär 17.30. Och då får han onda blickar då alla andra barn redan hämtats upp vid fyra.
Exakt så har min släkting berättat att det är. Hon lämnar först och hämtar sist och det är inte populärt hos personalen. Personalen kommer med glirningar och har tydligen varit rent oförskämda pga av att hon hämtat sent. Trots att hon har hämtat före stängningsdags och inom den tiden som hon har angett. Men som ensamstående så har hon inte fått ihop kortare dagar på förskolan.