Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej! Säg att det inte är sant!Jag var så lik hans mamma
Jo, jag tror att det är sant.Nej! Säg att det inte är sant!![]()
Det har jag fortfarande inte förstått.Började fundera på varför just jag blev vald av min partner. Kom inte på vad han ska ha mig till, jag är varken snygg eller charmig, så det blir lite funderande.
Nu undrar jag varför du tror, eller vet, varför just du blev vald?
Bra att du inte blivit bitter i alla fall!Hon tyckte nog jag var en lättlurad Idiot som kunde se till att hennes och barnens levnadsstandard skulle vara oförändrad eller höjd efter skilsmässan från exet. Någon kärlek eller sex såg jag aldrig under de 6 år som förflöt när vi väl flyttat ihop, endast kravet om att minimum 75% av min lön skulle flyttas till hennes konto varje månad, samtidigt som det var mitt ansvar med hyra, el, tele och semester utomlands...
Bra att du inte blivit bitter i alla fall!![]()
![]()
Hon tyckte nog jag var en lättlurad Idiot som kunde se till att hennes och barnens levnadsstandard skulle vara oförändrad eller höjd efter skilsmässan från exet. Någon kärlek eller sex såg jag aldrig under de 6 år som förflöt när vi väl flyttat ihop, endast kravet om att minimum 75% av min lön skulle flyttas till hennes konto varje månad, samtidigt som det var mitt ansvar med hyra, el, tele och semester utomlands...
Då undrar jag nog mera varför du valde henne?![]()
Hon tyckte nog jag var en lättlurad Idiot som kunde se till att hennes och barnens levnadsstandard skulle vara oförändrad eller höjd efter skilsmässan från exet. Någon kärlek eller sex såg jag aldrig under de 6 år som förflöt när vi väl flyttat ihop, endast kravet om att minimum 75% av min lön skulle flyttas till hennes konto varje månad, samtidigt som det var mitt ansvar med hyra, el, tele och semester utomlands...
Och du valde att leva sex är med henne utan kärlek?
Var ju ändå aldrig hemma annat än på helgerna, när barnen var där, så det var inget jag saknade efter 40 år som ensamstående
Var ju ändå aldrig hemma annat än på helgerna, när barnen var där, så det var inget jag saknade efter 40 år som ensamstående. Nu 10 år senare (4 år efter brottet) tycker jag det är riktigt skönt att rå om den tid jag har hemma själv efter 12 dagar på jobb och 2-3 hemma i Lägenheten.
Ok.. Men det är uppenbarligen känslosamt med tanke på hur du skrev om henne.
Men alltså ... Inte fasen står man ut i sex år bara för pengar?Självklart, den första "riktiga kärleken" för min del (förutom tjejerna man drömde om/tittade på i högstadiet), fast det visade sig ju att hon egentligen bara var ute efter ett alibi och en "pengasäck " så hon kan flytta från exet.
Med hånet från tjejerna i skolan/ridskolan på sena 70 talet och det här med exet i relativt färskt minne, så blir det nog väldigt svårt att överhuvudtaget lita på någon såpass att jag kan tänka mig flytta ihop igen.