Det äör inte så lätt att förstå när man Att det ser ut som tankeöverföring.
själv inte har känslan o timingen.
Hennes hand har en sådan kontakt med V.
Thua. Jo vi vet att din tränare o du själv kan allt som inte andra kan.
Piaffträning o NH löser allt. OK då.
Det är en skymf att du påstår att Patrick rider sina med bakbenen bakom sig pga en halvkass ryggning. Vet du hur den ryggar annars? Skulle inte tro det.
Förmer eller hybris.
Jag har aldrig nämnt någons ryggning mer än att jag svarade något inlägg och diskuterade ryggning generellt. Patriks har jag inte nämt. Han brukar ha bättre bakben än många andra. Jag såg inte att vi pratade om en specifik person om det gjordes.
De som rollar brukar också ha bättre bakben än en del andra.
Haha.. Du är rolig som aldrig läser det jag skriver och alltid kommer med samma gamla skitsnack.
Jag tror verkligen INTE att jag kan allt. Det tror jag framgått rätt tydligt i mina inlägg.
Men det blir liksom tröttsamt när du ska göra ner alla som vågar ha en avvikande åsikt. Och det också mer än nödvändigt.
Bemöt med argument istället som en normal person gör i en diskussion.
Är det inte därför man diskuterar?
Läser vad de andra skriver och svarar på det.. Inte hittar på egna saker och kastar skit..
Varken mina tränare själva eller jag tror att de kan allt! Ingen av dem skulle försöka starta GP idag. För att de inte är där nu. Och Världscup har de aldrig ridit och kommer förmodligen inte göra. De har fel och brister som oss alla. Och de är bra och dåliga på olika saker. De vet sina begränsningar och är ödmjuka.
Men det finns som sagt andra som har meriter även du borde tycka kan tyda på kunskap som är mer äkta i dina ögon som också har åsikter liknande dessa.
Bla att det är oacceptabelt med annat än nacken högst i GP.
Just för vad det ger för resultat genom hela kroppen i ALLA rörelser, inte bara piaff.
Det blir lätt att avfärda folk som idioter om de inte tycker samma om de också har andra tankar generellt.
Men när folk som är utbildade inom det du tycker är ok kanske det borde funderas iaf ett varv på och inte bara kastas åt sidan innan man ens tänkt på saken.
Men vad vet jag som bara sysslar med NH, piaff och sekt-idoldyrkan?
Eller.. Gjorde jag det?