Jag är ute med mina småhundar, lösa, kommer folk, barn och mamma, dom börjar direkt skrika koppla hunden håll i hunden, jag ska liksom in i dörren där dom står, mina hundar skiter i dom, vill bara in, så står dom kvar och tjatar om att jag ska koppla dom, jag står med hundarna id min sida och säger att jag håller i dom, kan ni gå , vi ska in där nu står, och om du pratar med hundar så är det stor risk att dom kommer till dig bara så du vet.
HOn står kvar och frågar 3 ggr till håller du i dom, jag svarar ja, blir så irriterad.
Hade barn med, varför lära barn att vara rädd för hundarn, finns så mycket hundar i landet, så sjukt jobbigt att vara hundrädd, till och med för små chihuaor!!!
Och ÄNNU jobbigare är att som hundägare behöva stå ut med deras orimliga krav på att hålla våra hundar ivägen för dom.
HOn står kvar och frågar 3 ggr till håller du i dom, jag svarar ja, blir så irriterad.
Hade barn med, varför lära barn att vara rädd för hundarn, finns så mycket hundar i landet, så sjukt jobbigt att vara hundrädd, till och med för små chihuaor!!!
Och ÄNNU jobbigare är att som hundägare behöva stå ut med deras orimliga krav på att hålla våra hundar ivägen för dom.