Varför loggas jag ut vid skrivning av inlägg/tråd som är längre?

lakrits

Trådstartare
Ahhhhhhhh,,,,,,,,,,,jag blir tokig.........................!

Varför loggas man/jag ut när jag skriver en tråd eller inlägg som är lite längre?
Sitter man ett par minuter och skriver och ska sedan skicka iväg tråden/inlägget så är plötsligt utloggad och inget är sparat. Då får man skriva om alltihop...............

Sv: Varför loggas jag ut vid skrivning av inlägg/tråd som är längre?

Bocka för rutan "kom ihåg mig" när du loggar in så slipper du råka ut för det i framtiden.

Men jag har ju gjort det...........eller ska det göra varje gång jag loggar in?

lakrits skrev:
Men jag har ju gjort det...........eller ska det göra varje gång jag loggar in?
Nä, har du gjort rätt ska du inte behöva logga in över huvud taget när du öppnar buke.

tifo skrev:
Nä, har du gjort rätt ska du inte behöva logga in över huvud taget när du öppnar buke.

Jag har oxå problem med det trots att jag bockat för "kom ihåg mig"

Jag får väl prova igen nästa gång......

lakrits skrev:
Jag får väl prova igen nästa gång......

Jag har det så hela tiden och det hjälper inte att jag bockar jämt :mad:

Om man blir utloggad under tiden som man skriver inlägget, kommer logga in igen när man postar sitt inlägg. Jag har själv drabbats av detta, men behöver bara logga in igen när jag skall posta ett långt inlägg.

Kan du inte backa tillbaka och kopiera det du skrivit och sedan logga in igen+

Om det inte fungerar med Kom ihåg mig så tillåter ni troligen inte Bukes Cookie. Har ni kanske kryssat för nånstans att ni inte vill tillåta cookies? Eller att cookies ska raderas efter varje session eller nåt lika käckt?

ullo skrev:
Om det inte fungerar med Kom ihåg mig så tillåter ni troligen inte Bukes Cookie. Har ni kanske kryssat för nånstans att ni inte vill tillåta cookies? Eller att cookies ska raderas efter varje session eller nåt lika käckt?

ska kolla :bow:

om du skriver ett långt inlägg, "ctrl + c:a" innan du trycker på posta inlägg, så du vet säkert att du har det om du skulle loggas ut. :idea:

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 324
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 108
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar