D
dressyrfreak
Längtar så otroligt efter barn sedan 10 år tillbaka. Förra sambon ville absolut inte ha några barn vilket till slut ledde till att jag lämnade honom, ett svårt beslut men som nu känns bra eftersom jag 1.5 år senare träffade min nuvarande underbara sambo. Han vill ha barn lika mycket som jag men det vill sig inte En gång blev jag gravid men till min förtvivlan fick jag missfall i v 11 Nu försöker vi mha ägglosssningstester men den förhatliga mensen kommer varje månad. Det känns som ett hån när kompisar får barn på barn utan att knappt behöva försöka. Avskyr när folk frågar "när ska ni skaffa barn", "är det inte dags att skaffa barn, klockan går..." osv. Vill inte prata med alla om våra försök, känner mig så misslyckad som det är, som en defekt kvinna. Samlivet påverkas också negativt då man alltid tänker på när, hur man gör det för att det ska vara störst chans att bli gravid.
Vad gör det att hästarna lyckats långt över förväntan i årets tävlingar hitills, att jag har ett välbetalt stimulerande jätteroligt jobb och en underbar sambo. Det enda jag tänker på är min längtan efter en bebis. En ljuvlig liten underbar bebis
Behövde prata av mig lite...
Vad gör det att hästarna lyckats långt över förväntan i årets tävlingar hitills, att jag har ett välbetalt stimulerande jätteroligt jobb och en underbar sambo. Det enda jag tänker på är min längtan efter en bebis. En ljuvlig liten underbar bebis
Behövde prata av mig lite...