Varför gör hästen så?

M

murran

Vi har en shettis, som stjäl nappen av minsta barnet, och ibland tar han mössan o springer. Är han avundsjuk? Det verkar nästan så. Om barnet blåhåller sin napp, kan det hända att han knuffar ikull henne och försöker ta nappen iallafall. Om han lyckas, så har han nappen i munnen och gnussar den mot marken, tills han tröttnar. Dottern blir inte så glad, hon nästan exploderar av ilska. Så har han hållit på sen hon var liten bäbis, då han passade på att stjäla den ur munnen på henne då hon låg i vagnen, en gång när jag mockade. För det mesta, så gömmer hon nappen när vi ska till hästen, så att hon slipper få den stulen, men ibland glöms det bort.
 
Sv: Varför gör hästen så?

Vilken en!!! Att shettisen har kommit på det, ursäkta mej:o , men det var nästan lite komiskt!!!
Har tyvär ingen aning om varför den gör det...

//Marlene
 
Sv: Varför gör hästen så?

Jo, han gör så! För övrigt så är han en normal shettis!:smirk:som har sällskap o stora hagar, så sysselsättning ska han väl inte sakna.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 789
Senast: jemeni
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 543
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp