Varför gjorde hon så?

S

Skuggabaldur

Min häst har alltid gillat att gå i hagen, hon har aldrig bråttom in. Men idag hann jag knappt öppna hagen och vissla innan hon kom farande som en stolle! Hon såg inte rädd ut, utan bara "tjohej, vi får gå in!"
Fick även berättat för mig att hon verkligen visat att hon vill in tidigare idag när stallägaren var där.
Varför gör hon så? Blev lite chockad minst sagt. Tänkte det kanske kan vara älgflugor ute? Annars har hon inte varit orolig i hagen...
Ok, säkert inget att oroa sig för, men jag är rätt fjantig och blir orolig för minsta lilla :o :D
 
Sv: Varför gjorde hon så?

Hon kanske just den dagen hade en sådan dag som hon verkligen ville in. Det var kanske dåligt väder? :p
 
Sv: Varför gjorde hon så?

Kanske det, det var fint väder då, men det började åska ikväll - kanske kände det på sig:D
 
Sv: Varför gjorde hon så?

Så kan det säkert vara :) du behöver nog inte vara så speciellt oroligt :d
 
Sv: Varför gjorde hon så?

Min häst har sista tiden varit likadan....förut kom hon lunkande i maklig takt medan hon nu kommer travande..:smirk:
Tror inte det är ngt du behöver oroa dig för, var istället glad att hon vill komma in när du kommer!!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 103
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 371
Senast: mars
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 139
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 555
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp