Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hej
är så att jag har en dressyrsadel som jag älskar och rider jämt i den och sitter jättebra och stadigt i den men sen när jag ska andvända allroundsadeln så har jag ingen balans,jättevinglig och det blir helt hekonbacon!!
hur kommer det sig?och vad ska jag göra åt det?
okej
det funkade alldelles utmärkt att rida i den för några veckor sedan men sen har jag ridit i dressyrsadeln varje dag och nu igår provade jag allroundsadeln och då va det helt katastrofmen ska ta ut en sadelprovare nån dag
Samma här, iaf om jag rider i hoppsadel (som jag typ aldrig rider i) i stället för dressyr sadel, men det brukar släppa efter ett tag. Man sitter ju lite på ett annat sätt och är man ovan blir det ju lite "annorlunda"
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.