Varför borta

A

AnnaHo

Vart har tråden om Stabyhoun tagit vägen ??

Nån som har en susning ?

Sv: Varför borta

Vet inte!
Men första tråden den lade var direktlänk till sin hemsida om att den hade valpar att sälja.
Andra tråden var nog inte så långt ifrån den heller, den var liknande men annolunda formulerad.

Sv: Varför borta

Vet inte!
Men första tråden den lade var direktlänk till sin hemsida om att den hade valpar att sälja.
Andra tråden var nog inte så långt ifrån den heller, den var liknande men annolunda formulerad.

Aha, så synd att jag inte kom ihåg att lägga till att alla valpar redan va sålda när jag hjälpte kompisen med bilderna :o

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 208
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 514
Senast: monster1
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 075
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka