Sv: Varför började ni med Klassisk ridkonst?
Du har missförstått å det grövsta vad utbildningskalan är och ger, den är inget individuellt på något sätt, inget som man bara hittar på och kan ändra på hur man själv vill.
Självklart får du rida hur Du vill men gå inte i taket då när man reagerar på ditt inlägg om vad som är vad då det visar att du inte alls förstått hur saker och ting hänger ihop.
Det är ju ditt misstag och ingen annans.
Utbildningsskalan i all ära, men det finns andra delar av livet oxå att fundera kring, det är inte skadligt på nåt sätt alls utan kan på många sätt ge något. Sen VAD det ger är helt individuellt. Om det inte ger dig nåt, så låt bli att raljera.
Jag säger inte emot dig, jag vet vad utbildningsskalan ger. Jag är även införstådd med att det finns olika sätt att se på den. Jag vet även att alla i hela världen inte följer precis den du följer. Hur jag rider är min ensak, och om du nu är så känslig så tänd ljuset (dvs gå härifrån) istället för att vara så dryg.
Du har missförstått å det grövsta vad utbildningskalan är och ger, den är inget individuellt på något sätt, inget som man bara hittar på och kan ändra på hur man själv vill.
Självklart får du rida hur Du vill men gå inte i taket då när man reagerar på ditt inlägg om vad som är vad då det visar att du inte alls förstått hur saker och ting hänger ihop.
Det är ju ditt misstag och ingen annans.