Varför äpplen i foderhinkarna?

Sv: Varför äpplen i foderhinkarna?

Måste säga att det är väldigt fascinerande att man kan bli provocerad av frågan.... :angel:

Man upphör aldrig att förvånas, som sagt. ;)

Provocerande vet jag inte , inte i mitt tycke. Men du hade kunnat välja dina ord bättre & frågat lite mer neutralt. Du lät lite nedlåtande & samtidigt ifrågasatte hur man orkar göra detta onödiga merarbete.......................
Det finns mycket i livet som vi gärna lägger lite extra tid på, allt handlar om priorietet, vad man vill lägga sin tid & pengar på. Vi som vill ge våra hästar godis av olika slag varje dag, låt oss få göra det :love:. Du har valt att inte göra det, ingen retar el. bryr sig om det.

Om du inte stör dig på detta "GODIS" fenomen, varför ens lägga tiden på att skriva om det på forumet. I mitt tycke så måste du störa dig på det,& det färgar din attityd i frågan. Saker & ting kan skrivas i olika tonlägen.....................beroende på vad man vill få ut av debatten.

Skulle aldrig komma på tanken el. ödsla tid på att ifrågasätta här på forumet över ALLA som inte ger morötter/äpplen mm. Skulle jag nu vara så sysslolös så skulle det reta mig mkt. innan jag skulle skriva ett inlägg om det här, men alla är vi olika.

JAG har inte varit varken nedlåtande eller ifrågasättande ang äpplen i hink. (Tycker heller inte att ts är det? :confused: Hon avslutar med en :) och inte .............................. )

Jag tycker däremot det är rätt löjligt att bli provocerad av en sån struntsak.

Och du måste själv vara extremt sysslolös då eftersom du skriver långa utlägg om detta. :angel:

vi brukar alltid ge lite "godis" i hinkarna med kraftfodret. antingen äpple,morötter eller bananer om man har några bruna hemma.

Det blir lite extra gott och nyttigt för hästen och det ser godare ut, det ser ju så torrt ut annars;)

och hur lång tid extra tar det 10-15 sekunder?

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 823
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 085
Senast: Roheryn
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 675
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka