@Imogen , hur märker man fostervattenläckage?
Man vaknar och märker att trosorna är plaskblöta luktade lite annorlunda också, typ sött. Har kommit väldigt lite efter i morse dock, men har lite blodblandade flytningar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är det inte igång då? Skillnad på läckage och avgång?Man vaknar och märker att trosorna är plaskblöta luktade lite annorlunda också, typ sött. Har kommit väldigt lite efter i morse dock, men har lite blodblandade flytningar.
Heja @vilse !
och heja alla andra som är nära sina datum!!
Och som parantes hade jag en liten tanke att 'tänk om man inte märker slemproppen', eller om vattnet går eller om man får värkar och måste åka men inte fattar att det är just värkar som i värkar , men nu misstänker jag att -Det märker man nog
Låter härligt! Sover hon snällt i egen säng?Hon blev 5 veckor i tisdags och vi har inte haft en enda dålig natt hittills. Hon somnar när vi lägger oss på kvällen, äter första gången tidigast vid 03, men oftast är det runt 5 tiden. Sen äter hon en gång till mellan 6 och 7 och sover till 9-10 tiden nånting. Sover oftast mycket på fm sen men är mer vaken med bara powernaps under em och kvällen.
Oj vad spännande, hur känns det, redo?
Fast om vattnet har gått sätts du väl igång ändå?Nej inte alls redo var snarare helt inställd på att gå över tiden av någon anledning. Får se hur det går nu eller om det var falskt alarm!
Fast om vattnet har gått sätts du väl igång ändå?
Låter härligt! Sover hon snällt i egen säng?
Ah, då är jag med . Hoppas det flyter på smidigt för dig nu .Ja, det falska alarmet vore väl mer om de konstaterar att det inte var fostervatten
Min unge verkar tro att vägen ut är mellan mina revben. Hoppas hon är visar sig bättre på orientering när hon väl kommit ut.
Ja, jag trodde det med faktiskt men nej det är fortfarande normalt med 42 v tydligen.......Fy vad trist @Olina , jag trodde verkligen att du skulle få en tid nu
Lite halvonda sd och värk i ryggen är ju dock positivt!! Det kanske blir en dejt på bb ändå? (jaja, olika bb, men vi har ju buke som förbinder oss... )
Min unge verkar tro att vägen ut är mellan mina revben. Hoppas hon är visar sig bättre på orientering när hon väl kommit ut.
Lycka till, ska tänka på dig här i amningssoffanHär konstaterades att det var vattnet som har gått. Och bebisen är tydligen fortfarande lite ruckbar så nu blev jag inlagd och får inte upp och springa. Så nu får det gärna komma igång också så att det inte blir en låååång väntan!