Ligger och vilar nu, kom på att jag ju vill att det ska hinna bli ledigt på förlossningen i Lund, så då gör det inget om det drar ut liiite på tiden nu
(ha, vem hade kunnat tro att jag någonsin skulle skriva något sånt? )
INTE jag iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ligger och vilar nu, kom på att jag ju vill att det ska hinna bli ledigt på förlossningen i Lund, så då gör det inget om det drar ut liiite på tiden nu
(ha, vem hade kunnat tro att jag någonsin skulle skriva något sånt? )
Ehh, alltså, den enda här som INTE verkar vilja bli igångsatt kanske blir det imorgon.
Och då är nästa fråga - har någon av er läst om Cytotec? Hur ställer ni er till den, vill ni att den ska användas?
Ehh, alltså, den enda här som INTE verkar vilja bli igångsatt kanske blir det imorgon.
Och då är nästa fråga - har någon av er läst om Cytotec? Hur ställer ni er till den, vill ni att den ska användas?
Varför blir du igångsatt? Är väl ett tag kvar till bf för dig va?
Vet tyvärr inget om cytotec mer än att det väl är många landsting som inte använder det...
UH cytotec :/ hört massa skräckhistorier... Jag hade inte velat få den, då historierna jag hört kring den är kraftiga blödningar, med ibland inte fantastiska slut för mamma och barn. Vill dom ge dig det?
Har läst myvket om cytotec på nätet, eftersom jag själv är lagd lite åt "antimedicin"hållet, när det går, så har jag varit ute och läst mycket nu under graviditeten lite extra... Det finns många liknande historier som i artikeln. Just cytotec har varit på tablån under många år.Sjukhuset som jag ska till använder det vid igångsättning vet jag. Har hört det där programmet, Kaliber, som inte är särskilt positivt.
Säg att du inte vill ha det bara! Man har rätt att påverka sin medicinska behandling. Hänvisa till att preparatet inte är godkänt och att du vill ha något av de godkända behandlingsmetoderna istället!Sjukhuset som jag ska till använder det vid igångsättning vet jag. Har hört det där programmet, Kaliber, som inte är särskilt positivt.
Har läst myvket om cytotec på nätet, eftersom jag själv är lagd lite åt "antimedicin"hållet, när det går, så har jag varit ute och läst mycket nu under graviditeten lite extra... Det finns många liknande historier som i artikeln. Just cytotec har varit på tablån under många år.
Du får prata med dem du möter imorgon, och be om alternativ till cytotec. Jag tycker att argumentet att det faktiskt inte är godkänt för snnat än magsår är ganska talande!
Var mycket skriverier om det vid förra förlossningen, så jag var rejält nervös över det denna gången. Efter prat med min vanliga bm så har jag dock kommit fram till att vill de använda cytotec till mig så följer jag deras råd.Och då är nästa fråga - har någon av er läst om Cytotec? Hur ställer ni er till den, vill ni att den ska användas?
Var mycket skriverier om det vid förra förlossningen, så jag var rejält nervös över det denna gången. Efter prat med min vanliga bm så har jag dock kommit fram till att vill de använda cytotec till mig så följer jag deras råd.
Bm har jobbat på förlossningen och använt det många gånger, alla utan problem. Däremot har hon sett otroligt mycket positivt med den (snabbare start är den största). Skulle hon själv sättas igång så hade cytotec varit hennes val.
Det man ska tänka på är ju att det är skräckhistorierna man kan läsa om, inte alla gången det gått bra
Visst är den mysig?Lite av slemproppen lossnar här
Blir nog ingen torsdagsbebis här pratat lite med förlossningen och där är fortfarande fullt dessutom
Så vi har bestämt oss för att lägga oss att vila båda två. Jag börjar bli trött, så det känns ok.
Så hoppas vi att det drar igång på riktigt snart 8-15 min mellan värkarna nu... Några av dem önskar jag att jag haft lustgas till, så förhoppningsvis är det inte långt kvar
Verkligen, dock så var det inte mycket men den var väldigt slemmig Kan inte vara något annatVisst är den mysig?