Vårföräldrar 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013!

kl

Apollo för mej var den första graviditeten ganska lätt. Lite vanligt illamående i början och lite foglossningar i början och några veckor i slutet. Mest tyckte jag det var tråkigt faktiskt, sjukt lång väntan på en bulle i ugnen liksom :D

Men jo, om jag ska se till mina bekanta så har de flesta föredragit att vara ogravida.

kl igen

Jag har.varit på ultraljud idag och det blir en :banana: till för vår del :bump: visste jag väl :D
Allt såg kanon ut. Sam följde med och tyckte det var coolt att se bebisen. Fick vänta aslänge, två timmar. Vet inte varför hon scannade egentligen, hon mätte inget. Och så vill de att jag kommer tillbaka om.tre veckor, veckan innan vi åker. Emellan ska jag hinna träffa min fina doktor för sista gången *snyft*.

Nu ska jag masa mig upp ur sängen, gå ut med hundarna, tvätta bort mitt två dagar gamla smink och gå och lägga mej igen.
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Grattis! :)

*knapp*

Jag mår oförskämt bra nu och har så gjort ett tag. Blir en tur till blivande "moster" (kär gammal barndomsvän som lika gärna kunde vart min syster) för lunch och igentagning av förlorad tid! :bump:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Har haft som träningsvärk i nedre delen av ryggen hela dagen, har jag blivit för tung för min egen rygg? Såå störande!
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Passar på att gå ut och roa mig innan Trollet tittar ut! Blev medbjuden till Ladies Night i Göteborg ikväll. :) :D
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hugger sista knappen bara här..har för mig att det togs upp tidigare i tråden men orkar inte riktigt leta genom alla många sidor :p om man ska berätta nyheten om barn på något kul sätt me typ en mugg eller t-shirt lr något liknande liten pryl som det står nåt me mormor på eller liknande. vart kan man hitta sådant?? har för mig någon här nämnde en hemsida man kunde beställa sånt ifrån.:)
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jag beställde mina muggar från d7.se . Finns ett par fina varianter där och har även för mig att de hade t-tröjor med text också
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Lånar egen knapp

Ligger i sängen och gråter som ett barn till Herbie - Fulltankad. Vissa är så elaka mot den lilla bilen som blir så ledsen :cry:

Karlns kommentar: jag vet inte om det där är en film man ska gråta till riktigt...
 
Senast ändrad:
Sv: Vårföräldrar 2013!

Lånar egen knapp

Ligger i sängen och gråter som ett barn till Herbie - Fulltankad. Vissa är så elaka mot den lilla bilen som blir så ledsen :cry:

Karlns kommentar: jag vet inte om det där är en film man ska gråta till riktigt...

Vem gjorde inte det?! haha:p man behöver inte vara gravid för att göra det :cool:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Nä, det tänkte faktiskt jag också. Jag hade inte blivit ett dugg förvånad om jag som ogravid gråtit till den filmen. Likaså den filmen Ted, huuu, när nallen såg ledsen ut! Jösses vad jag grät!
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Åh vad roligt! Jag skulle också gärna gå på Ladies Night!

Åh jag hade så himla KUL!!! :D:banana::bump:
Alla artister var megabra och de strippande poliserna... :d:love:

Idag är jag hes, har världens huvudvärk och känner mig allmänt bakis (går fint att bli även utan alkohol fick jag erfara) men det är det värt!

Nu får vi bara hoppas att det inte var en liten pojk jag smugglade in där via magen... :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

:p jag grät som ett barn igår när jag kollade på "Så mycket bättre" ...
Skönt att höra att jag inte är ensam.. ;)

Grattis till :banana: Vindvissla, men går inte flyttlasset snart nu va? Spännande ...

Jag vill också gå på LadiesNight, kan vi inte göra det istället för ullared..?
Jag har roat mig med att baka budapestrulle (!!!) nu på morgonkvisten. Är makalsöt stolt över mig själv men nu har jag husarrest i soffan, hoppas jag kan få lunchen serverad här för jag bävar för att resa mig. :crazy: men jag tror det var värt det...
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hett tips: gör det! :o Den är rolig, den är bra och så blir den sorglig då och då.

Klockmalva: Skönt att jag inte är ensam :o ;)

Ladies night hade varit buskul men jag tror att det är lite för mycket pengar nu när vi ska flytta om mindre än en månad. Ska investeras i nya prytlar och sånt. Kan vi inte ta barnledigt nästa år och gå på det i stället? :)

Själv ska jag försöka ta på mig kläder och åka till stallet. Vaknade inatt och kunde inte somna om på flera timmar så jag satte mig vid datorn en stund i stället. Anser att det är morgon nu för jag har nyss gått upp :angel:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

I will! Den verkar bra och innehåller min typ av humor efter vad jag sett på reklamen! ;) Och så blir det pizza och godis på det. :)

Ja! Vad kul det hade vart med en buke-mamma-träff på Ladies night nästa år! :D :bump:
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Jo, tre veckor på tisdag tills vi åker! och på torsdag kommer mamma och hennes man hit över helgen så tiden kommer gå snbbt!
 
Sv: Vårföräldrar 2013!

Hehe och jag tyckte filmen var sådär och garvade som mest när han var i två delar på fotbollsplanen ;) Jag är inte alls lika blödig denna gång som förra gången.

Ang ladies night så var jag på det förra året och råkade gå just den kvällen Brolle blev pappa. Eric saade var ersättare och helt värdelös faktiskt. Kan tänka mig att det är bättre i år :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 796
Senast: Nixehen
·
Gravid - 1år Har väntat ett tag på att det ska komma en sån här tråd men den dyker aldrig upp. Får helt enkelt göra en själv 😁 Jag är gravid i v 19...
88 89 90
Svar
1 794
· Visningar
125 156
Senast: Fille
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 784
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp