Aldrig hört talas om, hittar inte när jag googlar. Vad är det för något?Jag fick mina första puschcinior
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig hört talas om, hittar inte när jag googlar. Vad är det för något?Jag fick mina första puschcinior
Vad är det?Jag tror roslagsmahogny hade varit supersnyggt!
Aldrig hört talas om, hittar inte när jag googlar. Vad är det för något?
tack - tryckte lite fel på tangenterna.Porslinshyacint.
Puschkinia
Oj, du frågar verkligen fel person
Hoppas det dyker upp sådana här! Annars får jag skaffa!tack - tryckte lite fel på tangenterna.
De är absolut ljuvliga. Små skönheter i skiraste vitt och ljust blått.
Står länge och funkar även att ta in i liten vas.
Jamen, det var ju du som lyckades utröna att min förra bildfråga var VÄXTER Inte kinapuff, olm eller katamaran som jag misstänkteOj, du frågar verkligen fel person
Jag är personen som enbart sätter en sorts växter i rabatten för att sedan kunna köra uteslutningsmetoden när jag ska luka ogräs (det som det finns mest av ska nog vara kvar) eller så låter jag allt växa upp och det som inte blommar klassificeras som ogräs.
Bildgoogla puschkinia så får du seAldrig hört talas om, hittar inte när jag googlar. Vad är det för något?
De ser ut som tagna ur en sagaBildgoogla puschkinia så får du se
Ansluter mig till tråden med en fråga; höga och rangliga skott(från frösådd), vad ska bort där? Ljus? Vatten? Värme?
Dom växer ju och verkar må bra men dom börjar närma sig 3-4 cm i höjd och hade gärna fått skaffa sig lite blad också... Det handlar om tomat, koriander och timjan.
Hur förvarar man lökar över sommaren?
Gräver ner dem? Men jag har haft påskliljelökar liggandes utomhus hela sommaren utsatta för väder och vind, fått ner dem i jorden framåt höstkanten och de har blommat året därpå.
Gerillaplanterar dem någonstans?Vad gör jag med lökar i kruka när de blommat klart? Låta dem sitta kvar eller kan jag ta bort dem och använda krukan till annat? Hur förvarar man lökar över sommaren?
Hmm är nog enklast att bara låta dem vara.. Går ju plantera typ ringblommor runt om.
Gerillaplanterar dem någonstans?
Vad är det?