Våran nya familjemedlem.

indian-charlie

Trådstartare
Ville bara visa upp våran nya familjemedlem som kommer nästa vecka. Han ska heta ZEUS. Jag har haft en katt som blev 19 år, tyvärr fick jag avliva ZARA förra hösten då hon blev sjuk pga ålder.
Har väntat på att rätt kisse skulle dyka upp och nu har jag hittat den :love:
Har ingen egen bild utan det är bilden från annonsen men jag vill så gärna visa upp honom:)

Zeus.jpg

Sv: Våran nya familjemedlem.

Nä, vad ljuvlig! Älskar kattungar speciellt svart och vita!

Senast ändrad av en moderator:

:bow: :love:
Japp..svart-vita ska de vara:love:
Det är det som har gjort att jag väntat tills jag hittade rätt kisse med rätt teckning.

Ja, han har jättefin teckning, älskar när de har vitt på underläppen :love:

Ett kort på vår bäbis:love: :love: hämtade ju honom i går kväll, allt har funkat perfekt. Han är född den 7 maj och är således 10 v.
Han var den i kullen som skötte sig själv, har ätit vanlig mat i några veckor och sovit i egen "säng". *funderar* en liten bestämd herre kanske:angel:

Zeus2.jpg

Men guud såå sööt liten kissemiss! Zeus är ju ett häftigt namn på den katten.:love: :love: :love:
Min ena katt heter Athena, också ett namn på en gudinna ur den grekiska mytologin.:D ;)

Liknande trådar

Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 481
Senast: Murphy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 343
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 292
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama