Våra travisars stam!

Sv: Våra travisars stam!

Det här är våra hästar

SIX FEET UNDER - 03
UNION SHARK - EARTHA CAT

HEAD OVER FEET - 05
TANT - EARTHA CAT

SAVE YOUR KISS - 06
KISS FRANCAIS - ENJOY GARBO

MODIG - 05
ENGELBREKT - KOMMER EJ I HÅG

AVELSTON

LADY AMOK -02 (SKA BETÄCKAS MED MR PINE SHIP)
EXTREME DREAM - LAMP SHOP LOBELL-SONCAN

WIKTORIA SOMOLLI -01 (SKA BETÄCKAS MED HOME ALONE)
MEADOW ROAD - MISS MELODY- SPEEDY SOMOLLI

ENJOY GARBO - 97
MEADOW ROAD - GLITTER LOBELL - SPEEDY CROWN
Har kastat efter ENJOY LAVEC i vintras ,
BETÄCKS MED ADAMS HALL I ÅR

EARTHA CAT - 96
PEACE ON EARTH - TRIC TRAC - RON B HANOVER
har två avkommer hos oss
Six feet under rek 15,5 am
Head over feet jobbar 1,35 premar inom kort
Väntar föl om ca en mån efter SCARLET KNIGHT
betäcks ej om

Har ju inte presenterat min snygging i den här tråden! :eek:
Piper Garden (:o ) e. Piper Cub u. Covent Garden (helsyster till Market Leader) ue. Snack Bar
153 cm hög, fyllde 10 år igår! :bump: Är ridhäst sen några år tillbaka

(klickbar)
måste ta nya bilder på honom! :mad:

Å His MAjesty mår bra?
OM jag kan jobba tillräckligt så kanske jag betäcker med han nästa år.Skolan tar dock mycket tid..
MIn kvarvarande häst har stammen :
e.Atas Rocket
u. Diamant Hammering
ue Smokin YAnkee
uu Caraboo
uue. Lindys Pride
De jag inte har kvar döda eller annat är.
Sir Emerald
e. Emerald Boy
u Horns Effi(nu kom jag på det)
Al Boeing
e . Al Joe
u. Pametta
ue. MAjestät Sund
Nick Allen
e Allen Hanover
u Slåttertösen?
Aurora Pride (ägde i typ 2 månader)
e. Express Pride
u. Ulrika Pride
ue Prides Crossing
Nobil Queen
E. WhollyArnie
u. Dolly Garp
Kisbergs Diamant
e. His MAjesty
u Diamant Hammering Se ovan
Sweet And Sour
e. Al Joe
u. måste kolla
ue

Princess Design
e. express Pride
u Decica eller nåt sånt
Har säkert glömt nåra snabbt förbipasserande
Har alla namntavlor sitter kvar i stallet hos mamma o pappa så
jag kommer inte riktigt ihåg alla mammor, måste kolla detta senare
Nu har jag lagt till nåra mammor jag kom på

och såhär såg han ut i slutet av sin travkarriär (snart tre år sen), då hade jag haft honom i ett år. (bilden i förra inlägget är ett år gammal)
klickbar

Karma Zet är världens trevligaste häst :) .
Konstigt hur rätt det kunde slå på henne då. Tibbe Lavec lämnar inte heller så trevliga hästar alla gånger har jag hört.

Gift Star e. Gift Box(US)- Holly Staro- Flak Bait(US)
6491400.jpg

Humöret i övrigt är ganska lugnt, så lugnt att han blir snudd på mes ibland.... Å skäller man på honom för något han gjort då ser han ut som han skulle sjunka genom jorden...

Då låter det som om din häst är sin pappa upp idagen! Fast Rapido gör aldrig något men det räcker att man skäller på hans son när man leder ut dem till hagen så ber Rapido om ursäkt för att han går bredvid. Min mamma äger Rapido och snällare häst får man leta efter. Obs gör ingen smygreklam för Rapido, då han inte betäcker längre.

Kul å se avkommor efter honom å att ni som har dem verkar nöjda med dem!

har du nån bild på honom.. vore roligt att se om märra min liknar pappan sin nånting :angel: hon verkar inte vara nåt likt pappan sin till psyket för hon har ett sjujäkla humör men så har hon ju å andra sidan Nevele Pride som morfar :eek: :D

Vet inte riktigt hur man lägger in bilder här, men kan kolla med en kompis om hon kan hjälpa mig. Får ta en bild på honom i dagarna å se om man kan lyckas sätta in den. Han e ju ett rullmonster så jag får passa på innan han släpps ut så man ser att han e svart å inte grå...

Svårt å se om din e lik honom när din har utrustning på..

Men när jag tittat lite på bilden på din häst så liknar den en avkomma efter Rapido som vi hade, Mister Rapido, men tyvärr fick vi ta bort den pga skada. Men så underbar häst å springa ville han å kunde när han var frisk.

Bra tack, var för lat att gå ut o kolla på stc. Borde kommit ihåg det. annars kan jag dessa stamtavlor som rinnande vartten men inte just nu.

Här kommer mina älsklingar!

Shatter Ribb-Nona Grass e:Glory Hanover 25år

Oktan Sund-Briette e: Cap NIbs 22år

Perdominant-Stella Pro e:The Prophet 19år

Eo Brunn-Antiglas e:Glasgow 15år

Rosalind`s Guy-Jeanette Key e:Rodney Key 14år

Piggvar-Lass Eivor e: Mr Drew 9år (sambons älskling)

Peace On Earth- Qualita Broline e: Speey Somolli 2år

mvh Tail

Min första häst var efter Oktan Sund och han hade varit 21 år i år om han hade levt (men han bröt benet i en olycka). Han gick dock inte som travhäst, utan ridhäst. Hur är din i humöret?

världes snällaste tog min kör licens med honom,han var helt cool är väldigt tillgiven har försök att lånat ut honom ett par gånger med det har inte funkat . sista gången blev han helt tokig hoppade över boxen skrek å hade sig detta hände när dom kom körande med hästkärran när kärran hade åkt blev han sig själv igen.har alltid varit snäll mot mig å litat fullt ut på att vi fixar allt otäck tillsammans.i höstas blev hans hagkompis sjuk (kolik med brusten tarm) å vad han jobbade med henne när hon försökte lägga sig han jagade upp henne så han var helt slut sedan när vi var tvugna att ta bort henne var han otröstlig han visste vad som hänt när skottet kom skrek han som aldrig förr.
mvh Tail

Åå va roligt detta var :) jag har fyra st jag...

Lobys Alice sto e. Indus u. Texas Lisa e.Texas (leasar henne av min fd hästägare).

Staro Wiseguy valack e.Supergill u. U.S.Secret Valley e.Valley Victory

Denice Sign sto e. Smok'n Lantern u.Goldie Silver e.Choctaw Brave
Dahlia Sign sto e.Yankee Mustang u. Ritva e.Desert Night.

Har just sålt min prinsessa Dover Calais e. Go Hammering u.Mix Broline. Hon drog ett gatlopp i Karlstad för några år sen.. släppte av kusken påväg utur stallet å drog ;) busa.. Tog ett föl på henne som föddes 2005 e. Victory Party som heter Fourteenth April. Finns nu i träning hos Kornelia Leeb i Grums :) :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 975
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 853
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 580
Senast: Kirie
·
Avel Tittade igenom lite gamla fotomappar på datorn och ramlade över några bilder på en fd. favoritponny som stod på min ridskola tidigare...
Svar
12
· Visningar
2 035
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka