Kul att du gillar henne! Vi är också väldigt nöjda med henne@Fenestra Såå himla fin hon är!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att du gillar henne! Vi är också väldigt nöjda med henne@Fenestra Såå himla fin hon är!!
Kul att du gillar henne! Vi är också väldigt nöjda med henne
Endast grönt kort krävs vad jag vet ^^Jag sitter med galna planer. Starta en P&R med honom när han är musklad igen.
Räknar med hoppa dressyrstaket mer än ja.. lyckas.
Visst krävs inga licenser för P&R?
Endast grönt kort krävs vad jag vet ^^
Så fin hon är! Hade ju inte tänkt betäcka någon mer gång men när man ser bilder på ditt fina föl blir man ju nästan lite sugen på att prova den hingsten.Min för tillfället blyga blomma. Är annars en väldigt pigg liten rackare
Pappa
Han är ju helt galet stor @Van Remo !
Nu så sitter jag vid datorn.
En vardagsbild på Rut som nu är dryga 8 månader gammal. Hon står och väntar på att bli ompysslad.
Hon är egentligen till salu men ännu har ingen köpt henne. Hon är snygg, korrekt, trevlig rör sig bra och bra storlek samt inget drömpris så vi får väl se om hon blir kvar eller ej. Om inte så får hon gå treårs och ev betäckas för att sen säljas efter det.Det där är ju min favvis.
ska bli kul o följa henne om du ska behålla henne?
Snygging!!Efter några veckors vila är det dags för nyblivna treåringen Lex att jobba lite igen
Både du o Victovie använder gouge på era unghästar.Efter några veckors vila är det dags för nyblivna treåringen Lex att jobba lite igen
Både du o Victovie använder gouge på era unghästar.
Vad tycker du är fördelen med den?