Vacker häst! Vad är det för stam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mitt röda guld har börjat komma igång så smått nu. Vi tränar varje vecka för vår duktiga tränare, känns toppen att vara igång på riktigt äntligen
Vi myste i solen idag, det var ett sådant där pass då man aldrig ville hoppa av
*
Åh så fin @Jaxonmaxon , pappa Sarkozy är ju en riktig läckerbit också.
Det får bli så, jag vill ju komma framåt, även om nu sidepull var helt ok känns det inte långsiktigt.@lady_vip Det var en märklig kommentar fr vetten. För jag vågar garantera att bettproblemen kommer av vargtänderna! Och du gör helt rätt som kör på bettlöst då för annars kan det bli problem med att få förtroende för bettet igen. Så försök få tid så snabbt som möjligt!
Eftersom jag är så sjukt oteknisk så lyckas jag bara lägga in en bild via mob, iaf min 09a sarkozy- Welt hit som är lite efter men vi jobbar på för att kunna springa fint inne på dressyrbanorna :-)
Eftersom jag är så sjukt oteknisk så lyckas jag bara lägga in en bild via mob, iaf min 09a sarkozy- Welt hit som är lite efter men vi jobbar på för att kunna springa fint inne på dressyrbanorna :-)
@Jaxonmaxon jättefin! Vill se fler bilder!
@Wine-tee söt! Vad var det för stam nu igen?
Jag har börjat göra små vardagsgrejer med Cnut, promenad till brevlådan, stå på gången, vara ensam en stund etc.