Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min 2åring utvecklas jättefint och går inte ens på bete ännu, hon mäter nu kaxiga 167 cm (!) men har samtidigt jämnat ut sig och ser mer färdig ut, men närmare 175cm blir hon säkert.
Vi har börjat slå vad om framtida siffror på treårs nästa vår, men mkt kan hända på ett år... who knows
Jisses vad mkt som händer i kroppen på henne - ser sjukt snygg ut redan!Min 2åring utvecklas jättefint och går inte ens på bete ännu, hon mäter nu kaxiga 167 cm (!) men har samtidigt jämnat ut sig och ser mer färdig ut, men närmare 175cm blir hon säkert.
Vi har börjat slå vad om framtida siffror på treårs nästa vår, men mkt kan hända på ett år... who knows
Presenterar väl min "lilla" tvååring här också. e: Floricello - Acacio.
kl*
Här är min tjej f. 2011 e. Twiligt e. Prestige VDL - Master
En riktigt snygging och om jag inte minns fel så gick det väldigt bra på treårstestet
Tack och tack @Zebban också Treårstesten gick väl inte som vi tänkt riktigt, hon skötte sig helt exemplariskt hela dagen och fick mycket bra omdömen både på hoppning och ridning (9/9 på ridningen) men blev besviken på gångartsdomaren... Hon fick dåligt på traven och SÅ dåligt skulle hon inte ha! Önskar nu i efterhand att vi åkt till Tingsryd istället där det var annan domare, jag tycker absolut hon borde platsat i finalen Men man kan inte göra något åt bedömningen och varken jag eller hon kunde gjort bättre ifrån oss så jag är super nöjd med henne, lite surt bara att hon inte kunde fått 0,5p till när hopphästarna fick mer
Ja, det pratades om att de var snåla med poängen, både gång och hoppdomaren
Min var rätt så spänd så han hade nog inte fått mer poäng ändå