Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh en sån söt karamell Och ben på metervaraCharlo post: 16460830 skrev:.... och mkt riktigt föddes en ny dressyrkaramell inatt!!
Jag har stoet utlånad så fölet är inte mitt, men jag är så stolt över min sollan som tillverkar så fina fuxbarn
Hingstunge e. Luxus cml
Men jisses vilken fin! Vilken underbar teckning!.... och mkt riktigt föddes en ny dressyrkaramell inatt!!
Jag har stoet utlånad så fölet är inte mitt, men jag är så stolt över min sollan som tillverkar så fina fuxbarn
Hingstunge e. Luxus cml
.... och mkt riktigt föddes en ny dressyrkaramell inatt!!
Hingstunge e. Luxus cml
@happyrider kan du inte?
Här är han igen, säger som jag skrev i "årets föltråd".... gör ett helsyskon!!!
Jag kommer nog att testa Luxus på stoets dotter i framtiden..
Den va riktigt fin Trevlig modell.Hej!
Vilka superfina hästar alla har!
Jag tänkte också våga mig på att hoppa in i tråden. Då min kära ponny numera är pensionär så köpte jag lilla Jullan i december. Hon är född 2010 och efter JJ Rayban-Sack. När jag köpte henne var hon riden ungefär en månad, men dessvärre har vi haft ett himla oflyt där den ena skadan har avlöst den andra... Därför har det blivit väldigt lite ridning under första halvåret, men nu är hon iallafall riden 6 veckor sedan hon blev friskförklarad. Nedan är några bilder från gårdagens träning.
Mvh Smallgot