Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förra veckan kom äntligen lillemans pass i alla fall
Tiden går så fort, nu är han 1 år 2 månader och 3 dagar. Just nu går han på hingstbete med kompisar på annan ort så jag träffar inte honom så ofta just nu.
Han har blivit så stor nu, men han är lika vänlig och eftertänksam som innan. (de gånger vi hälsat på iaf) Det är den svarta som min dotter klappar på.
Hur stora är era unghästar nu?
Mätte mina igår...
Lokkur 132 fram och 134 bak :S Hur mycket större blir han tro...? Mamma ca 130, pappa ca 140.
Aleiga 128 fram och 130 bak...
Min lille buse växer så det knakar just nu. Han kommer bli jättestor tror jag.
Men han är lika snäll och försiktig som vanligt.
Liten film på honom förra veckan när vi var och lämnade/hämtade hästar därifrån. Med på filmen är även bästisen Frodi och mormor (det svarta stoet) och ett annat dräktigt sto. Han är väldigt lik sin mormor till utseendet och jag hoppas han får mycket man han med. Mormor och det andra stoet är 1.37 och 1.36 i mankhöjd. http://www.youtube.com/watch?v=l2cujPpakpU
Än så länge töltar hon inte så mycket men jag hoppas det finns där. Tycker att hon kan sluta växa nu. Hon är nästan lika stor som storasyster som är en bit över 140cm.
Gravid - 1år Vi har börjat potträning lite smått. Pottan vi har är lite för låg fram, så det blir mycket kiss utanför även om man försöker hålla ner...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.