VÅr VÄn!?!?!?

Sv: VÅr VÄn!?!?!?

:eek: Gud vad hemskt! Stackars er och pållen:cry:
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Den tråden jag tänker på handlade om häst som fick en jättestor hematom.. Är det samma? Såg precis artikeln.. Och direkt undrade jag om detta var samma som den tråden..
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Bra att du inte ger dig! Önskar dig all lycka till i kampen mot veterinären som måste erkänna sitt felaktiga handlande!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Fy så hemskt, stackars pållen...
Hoppas att veterinären inte kommer undan...
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Jag vill ge dig massor med styrkekramar och en stor eloge till dig :bow: för att du orkar och vågar stå emot veterinären.

Jag har själv varit med om felbehandling av min häst som, som tur var, inte slutade lika olyckligt som i ditt fall. Jag skrev insändare till lokalpressen om detta men dom ville inte publicera pga att det handlade om felbehandling av djur och att det fanns så många sidor att se på detta.

Jag blev rådd att försöka slå det ifrån mig, folk menade att veterinärer alltid håller varandra om ryggen så att det är näst intill omöjligt att rå på dom.

Men som sagt: DOM ALLRA STÖRSTA LYCKÖNSKNINGAR VILL JAG GE DIG!!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Kan du inte PM:a mig vilken veterinär som gjorde detta utan att erkänna misstaget? Jag är från Kävlinge, så man vill ju veta. Har en del skräckhistorier från vår lokala tävlingsveterinär, och kan mycket väl tänka mig att det var han!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Har följt din kamp från bakgrunden.....och jag säger bara: Lycka till och ge dej INTE.....
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Fan vad du är stark, kristel, som orkar kämpa. Det är såna som du som gör att vi en dag kommer kunna gå till veterinären och känna oss helt trygga. :bow: Nu för tiden är man ju orolig varje gång man ska till en ny veterinär, ty de finns verkligen i alla olika varianter.

Och så vacker Charlton var... :love: :cry:
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Har följt din kamp i det tysta!

Massor med styrkekramar från mig och stå på dig! Önskar dig lycka till, även om det aldrig ger dig din häst åter.

//Alice
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Jag har följde din tråd när du började att skriva på den och nu när jag såg att den var uppe igen så såg jag ut såhär :eek:. Att det skall ta sån tid för kvarnarna att mala!

Jag hoppas verkligen att du får rätt för det är precis vad du har!

Lycka till i kampen!!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 498
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp