VÅr VÄn!?!?!?

Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Usch vilken sorlig historia! Instämmer i alla andra lyckoönskningar i din fight!!!!Många styrkekramar till DIG!!!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Men Gud vad hemskt, sådant ska inte få hända! :( usch,

men lycka till i fortsättningen *kram*
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Gud vad hemskt! Hoppas ni lyckas få veterinären att erkänna sitt mistag! Lycka Till!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Usch vad hemskt!

Men jag tycker hästen ser bekant ut, vet någon om han har ett förflutet i dalarna??

Kämpa på och lycka till!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Cowgirls skrev:
Usch vad hemskt!

Men jag tycker hästen ser bekant ut, vet någon om han har ett förflutet i dalarna??

Kämpa på och lycka till!

Han är uppfödd på Hästberg i Leksand och sen gjort en "gästspelning" som voltigehäst i Uppsala-01. Därefter flyttade han till Skåne till mig.

*kl*
Till er alla, TUSEN tack för er support, pm och lyckönskningar, det värmer:bow: !
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

här kommer mer lyckosparkar!

jag förstår inte vad veterinären håller på med? HAr det gått så lång tid att han tycker det blir skämmigare för varje dag att erkänna sitt fel?
Det skadar ju bara hans rykte att hålla på så här istället för att erkänna......

eller tycker han att han har handlat rätt?
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Jag tror att man kommer till en punkt där det är för sent att backa och be om ursäkt, utan man måste fortsätta att förneka att man gjort något fel.
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Stoppard skrev:
Jag tror att man kommer till en punkt där det är för sent att backa och be om ursäkt, utan man måste fortsätta att förneka att man gjort något fel.
ja, isåfall är han verken den förste eller siste som gör så....
tråkigt.
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

usch , vad hemskt :( !
Den veterinären ska inte komma undan. Visst kan de göra fel men de måste ju erkänna och göra ngt åt saken :O !?
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Håller fortfarande alla tummar för dig, hoppas detta skall få ett slut nån gång.... *spark o kram*
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

kristel skrev:
Han är uppfödd på Hästberg i Leksand och sen gjort en "gästspelning" som voltigehäst i Uppsala-01. Därefter flyttade han till Skåne till mig.
QUOTE]

Tråkigt och få se honom igen under dessa omständigheter... Men jag har sett honom mycket som unghäst då jag själv bor i Leksand.

Lycka till!!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Fy va hemskt! :eek: Vilken jäkla vetrinär, han får väl ändå inse att han gjort fel! Jag blir så förbannad när jag läser det! :mad:
Stå på dig, här hålls varenda hov, tass och tumme som finns! :)
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 498
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp