VÅr VÄn!?!?!?

Sv: VÅr VÄn!?!?!?

åh vad sorgligt!:cry: om det va min häst så skulle jag STÄMMA veterinären på 1 miljon minst! men visst vad är pengar värda jämfört med en bästa vänn??? ingenting
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

reykurboy skrev:
Fy va hemskt! :eek: Vilken jäkla vetrinär, han får väl ändå inse att han gjort fel! Jag blir så förbannad när jag läser det! :mad:
Stå på dig, här hålls varenda hov, tass och tumme som finns! :)
Dom behövs hållas!
Idag fick jag besked att Kammarrätten ger prövningstillstånd för överklagan, så det är ingen glad kristel på denna sidan datorskärmen inte...
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Cowgirls skrev:
Tråkigt och få se honom igen under dessa omständigheter... Men jag har sett honom mycket som unghäst då jag själv bor i Leksand.

Lycka till!!
Är det SANT?

Så underbart att höra. Jo, han var en ganska speciell häst och all info om honom mottager jag JÄTTEGÄRNA! Snälla, kan du inte ransaka minnet och berätt lite om honom?
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Då är jag inte heller glad :(

Det är inte möjligt att de godkände överklagan!!

Snälla, kämpa vidare.
Det är så viktigt att du inte ger upp!!!!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

mimus skrev:
Då är jag inte heller glad :(



Snälla, kämpa vidare.
Det är så viktigt att du inte ger upp!!!!

Instämmer! Vi är så många som håller på dig!!
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Fruktansvärt tycker jag att det är. Hoppas verkligen att h*n åker på det!

Jag önskar dig lycka till!

Kan du inte pm mig vilken veterinär det var?? Bor ju i Svalöv så det är ju rätt nära
 
Senast ändrad:
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

kristel skrev:
Är det SANT?

Så underbart att höra. Jo, han var en ganska speciell häst och all info om honom mottager jag JÄTTEGÄRNA! Snälla, kan du inte ransaka minnet och berätt lite om honom?

Det som har fastnat mest i minnet måste ändå vara försöken att få honom att löshoppa! Min dåvarande pålle var nog ett år yngre än Charlton och vi "löshoppade" samtidigt några gånger.

Men Charlton var inte direkt imponerad av det hela, han förstod nog inte vad det hela handlade om. Han stog mest stilla och tittade på bommarna, han reagerade inte på framåtdrivande hjälper som longerspön....
Jag tror att vid något tillfälle knöt någon en plastpåse i änden på longerspöt för att "hjälpa" honom lite, men inte heller då ville han!
Han tyckte nog att det hela var för dumt för att vara med på...:smirk:

Men han var för söt när han bara vred på huvudet och tittade överlägset på plastpåsen!:D

Sedan tror jag att han stod ett tag på ridskolan då vår instruktör red honom inför kvalitetstävlan, men jag är osäker på om dom var med. Minnet.....

Kramar från Leksand
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Skickar massa styrka.

Var det inte denna veterinären som aldrig dök upp på ett förhör elelr vad man säger?

Tycker du är stark som orkar kämpa för jag ahde nog lagt mig ner och dött.
 
Sv: VÅr VÄn!?!?!?

Skickar lite pepp från andra sidan av Skåne!! Du måste vinna!!

Jag ångrar att jag aldrig processade mot veterinären som satte U.A. på alla punkter på min häst som jag köpte, hon var ju för tusan blind!!!

De har gjorts lite för många misstag, jag själv drar mig för veterinärer och hoppas och ber till gudarna att jag slipper ringa akut, vill bara ha min "vanliga".

Var stark!!

//E
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 498
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp