Var skriva nummer?

linnsan

Trådstartare
Ska ju snart åka till Italien pga lite fördröjningar och funderar på vad jag ska använda för något att skriva mitt namn och nummer på. Reflextäcke? Sele? Halsband?

Vill ha något som är säkert men som ändå sitter kvar. Framförallt ska det användas när hundarna är lösa för säkerhets skull.

Ska ju snart åka till Italien pga lite fördröjningar och funderar på vad jag ska använda för något att skriva mitt namn och nummer på. Reflextäcke? Sele? Halsband?

Vill ha något som är säkert men som ändå sitter kvar. Framförallt ska det användas när hundarna är lösa för säkerhets skull.

Hittade de här hos Dummies häromdagen. Har ingen erfarenhet av just dem men funderar på att beställa.
156399542-origpic-106455.webp

De ser bra ut! Det jag dock osäker på om det lossnar. Därav tänker jag kanske att en sele är bättre? Tänker att de inte kan hänga sig som med ett halsband.

Vet inte om det lossnar men tänker att det borde göra det med tanke på att det säljs till jakthundar. Sele kan de ju fortfarande fastna med även om de inte hänger sig. Svårt att veta vad som är bäst, funderar själv över samma sak.

Vet inte om det lossnar men tänker att det borde göra det med tanke på att det säljs till jakthundar. Sele kan de ju fortfarande fastna med även om de inte hänger sig. Svårt att veta vad som är bäst, funderar själv över samma sak.

Ja de kan ju det. Tycker också det är svårt att veta vad som är bäst.

Jag har mitt nummer på ett tjänstetecken när hundarna jobbar lösa på avstånd från mig. Varselorange väst med reflexer och numret i svart text längs ryggen. Läsbart även på några meters håll!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 219
Senast: Hermelin
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 031
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård