Har du redan kommit över " det är ingen idé att tävla mer" scenariot jag läste i 07 tråden hahaha
Nä, egentligen inte, är väl lite ambivalent angående det. I teorin är det ju kul!
Jag är väl helt enkelt väldigt envis och ganska korkad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du redan kommit över " det är ingen idé att tävla mer" scenariot jag läste i 07 tråden hahaha
Nä, egentligen inte, är väl lite ambivalent angående det. I teorin är det ju kul!
Jag är väl helt enkelt väldigt envis och ganska korkad.
Kommer du loss så syns vi, jag har anmält mig till den träningen.Japp @Lady_S men nu verkar det som jag måste jobba även söndag. Håller på och förhandlar nu.
@fio Ja usch och fy vad hemskt Hörde om det efter att jag ridit terrängen idag, kanske var bra. Men klart du ska rida!
Idag skedde vår "debut", första starten på 6år och vi har ridit 2 debutanter för 6år sen då.. Dressyren OK och jag tog med mig den lydiga dressyrgaloppen in på hoppbanan och satt bara helt passiv så fick därför ett stopp på ett pyttelitet räcke. Min hopphäst...suck vad arg jag blev på mig själv. Det grämer mig anings ännu lite mer i efterhand för utan det hade jag kommit 5:e placerad. Nu kom vi precis utanför..Men var felfri i terrängen, hon gick heelt super.
@Hippocampus Näe, hon bangade ur på första hindret istället... Skämt åsido, det är helt värdelöst när de inte gått igenom reglerna noga med hinderdomare innan terrängen. Eftersom det inte finns några straffområden längre så är det ju ÄNNU viktigare att de vet om att det är "ok" att hoppa o skutta bäst man vill så länge inte anridning mot hinder är gjord. Att åka så långt, vänta hela dagen och sen inte ens få hoppa första hindret är väl ett sånt antiklimax att hälften kunde vara nog.
Äsch, dom kan väl inte veta att du är gammal o orkeslös???Eller hur... men tur ÖD såg allt och erbjöd mig att rida om, om jag nu hade orkat ladda om och rida en timme senare vill säga... vafan tror dom, här är det med nöd och näppe man orkar ladda till EN tävling, att dessutom göra om helvetet är mer än jag klarar av
Nej, särskilt inte eftersom jag ser ut som 25 årÄsch, dom kan väl inte veta att du är gammal o orkeslös???