Jag vill bara berätta att min 4åring är haltfri. Jag är glad! Det innebär INTE att hon egentligen är frisk, för det är hon inte, men hon är iallafall inte halt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Matinee Ja eller fast det har ju gått sådär 6år emellan och vi har plumsat runt massor i havet däremellan..Så tror det "botat" henne eller vad man ska säga@_Peplis_ Kul att det har gått så bra för er! Har det gått från helt omöjligt till acceptabelt med vattnet, bara så där?
Här är en skåning till, har Dagstorp som hemmaförening. Min pålle är numera pensionär, får ta ett par skutt på terrängbanan för skoj skull. Har en häst som jag hjälper till att träna som jag försöker få intresserad av terräng. Får se hur det kommer gå, han är lite av en fegis
Det gör jag. Tågarp
@Murray red inte du 100 klassen i tågarp i våras? Hur såg vattnet ut där?
@fio
Sen har de ju "lilla" vattnet inne i skogen/den där gropen, det är ju både kant ner och upp och vad från sidan, samt som någon slags bank/trappa eller vad man kallar det på en sida.
Åhh, jag ville ju också åka till Tågarp!! Dumma balltramp!
Åsarna?Och jag är glad för jag får vara med på kursens andra dag.
Det blir dock några intensiva veckor... Först fjord-SM i Töreboda i fyra dagar, sedan jobba lördagen och 30 mil enkel väg till terrängkurs söndag. Slutligen dressyrtävling helgen därpå.