Var ligger tävlingen?

A

AmelieA

Jag vill åka och titta på fälttävlan som kommer vara på Stockholms fältrittsklubb den 6-7 september, eller? Jag har gått in på Svenska ridsportförbundets hemsida och försöker på fram lite info, men förstår ingenting. :confused: Någon som vet exakt var det kommer vara någonstans och vid vilken tid? :)

Sv: Var ligger tävlingen?

SFK ligger vid storängsvägen inne i stan strax bakom stadion och mitt emot K1.
http://www.sfk.a.se
Tävlingen kommer nog pågå hela dagarna med dressyr och hoppning på lördagen och terrängen på söndagen, om dom inte gör några ändringar från tidigare år.

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
668
Senast: Badger
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: igbest
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 830
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 001
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka