Var köpte ni era sadelhängare/tränshängare ngnstans?

F

furreburre

Håller på att bygga om sadelkammaren och letade efter bra och hyfsat billiga sadelhängare. Insåg att det finns ett myller av affärer som säljer dessa, hööks, börjes, eko, nordpost etc.
Så var köpte ni era hängare? Är ni nöjda med dem?

Börjes har snudd på halva priset mot Hööks, för samma grejer! Eko har bra priser också.

På Hööks kostar de 85:- styck. Sadel och tränshängare ett. Fungerar bra och lätta att sätta upp. Har inte sett Börjes.

oookej! För just nu har vi ett virrvarr av olika sadelhängare i kammaren. Vissa som går upp mer än andra och vissa är nästan helt raka (om ni förstår vad jag menar... :smirk: ) Vilket tror ni är bäst? Mer raka, eller mer uppåt?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
1 328
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 055
Senast: malumbub
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 191
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka