var köper ni kläderna?

Sv: var köper ni kläderna?

du kan köpa på tumbleweed.se dom har rätt fina saker, iaf ibland...:)

du kan oxå köpa på pryss dom har jätte fina chaps
;)

Det var inte så jag menade!!! Chapsen var super snygg, funderar själv på sådana fast svart och beige!!!:d Paden och skjortan...skulle jag däremot inte vilja ha.....!!! Men smaken är som bekant som baken ;) Tur är väl det!

Kolla i gamla vanliga butiker som HM, Åhlens, Cassels när de rear ut efter jul och nyår - då kan man hitta massor av snyggt och glittrigt. Annars är väl det mest ekonomiska att kolla på tex Hobby Horse och sedan sy likadant själv.

Malin

Ska jag vara ärlig skulle jag nog inte heller vilja ha det.... Visst om man t ex ska rida på en uppvisning, men det blir lite överdrivet på en tävling.. Då ska det vara stilfullt inte roligt enligt mig:D

Mount Never Rest skrev:
Ska jag vara ärlig skulle jag nog inte heller vilja ha det.... Visst om man t ex ska rida på en uppvisning, men det blir lite överdrivet på en tävling.. Då ska det vara stilfullt inte roligt enligt mig:D

Ja, det kan ju bli för mycket av det goda....;)

Har hittat westernkläder via ett danskt företag.Visserligen ganska dyra kläder,men det finns även kläder med lite lägre priser.Skickar dig ett PM.

Min mamma är "sykunnig" så hon syr dom till mig. Blir roliga och personliga kläder. Sen vet man att man slipper komma in på en tävlingsbana och någon annan har köpt samma kläder.. =)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 457
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka