var köper ni kläderna?

L

lundborg

jag har nu försökt att hitta ett ställe där jag kan köpa westernkläder, men får bara fram från USA.
vart köper ni era kläder?
vilka prisklasser är det på dom?
finns det någon bra postorderfirma med westernkläder?:bump:

Sv: var köper ni kläderna?

På stan! :) Alltså, "vanliga" affärer. Hatt o boots har jag dock beställt, men skjorta o jeans har jag hittat på stan.

B*nanza säljer ganska mycket olika skjortor m.m.;)

Köpt mina boots där, skit snygga! Håller än dessutom!:)

Lundborg: Min hatt kostade ca 400, bootsen 1400, skjorta 149, jeans 299 :)

ok:d

tyvärr bor jag vid en liten "stad" där det inte finns så mycket att välja på.....:(

Myrorna, Gengåvan, Kupan you name it....;) Älskar att springa runt och jaga tävlingskläder i second hand butiker.....:love:

/Carina :eek:

Lenita skrev:
Myrorna, Gengåvan, Kupan you name it....;) Älskar att springa runt och jaga tävlingskläder i second hand butiker.....:love:

/Carina :eek:
Samma här:D...skönt att inte alla har fastnat i "slinkyns" grepp...min kropp är inte riktigt gjord för dessa:o

Jag köpte skitsnygga stövlar svarta med vitt ut skuret mönster på din sko idag, gav 480:-kr och blev supernöjd, det var normal klack och rundade framtill, såg liknande på westershop för typ 2700:-kr.
Huvudsaken är att det är bekvämt att rida i sen är det bara ett plus om det är snyggt.:banana:

Alltså.. Jag kommer från en byhåla med 2000 invånare i hela kommunen, så nog går det allt att hitta kläder ;)

sasucatu skrev:
Alltså.. Jag kommer från en byhåla med 2000 invånare i hela kommunen, så nog går det allt att hitta kläder ;)
vi har just under 4000 invånare och här finns då inga second hand butiker:angel: Så du bor nog på ett bättre ställe:D
Eller jo, Röda korset, men det är inte mycket....

Söker du fritids rid klädder eller Tävlings klädder?

tävlingskläder, tänkte förbereda mig inför våren...:banana:

jag har ett skimmel med ljusbrun pleasuresadel och ljusbrunt enöras träns, några tips på färger???

sen undrar jag en annan sak.
jag har hört att färgen på hatten spelar roll för vilken nivå man rider.
stämmer det?
eller är det någon som skämta mig aprillo:angel:

Du kanske ska köpa samma outfit som mig o Harry:angel:
Detta ska jag ha när jag tävlar (OBS! Jag är inte allvarlig, tror jag:confused: )
Skjorta
Padd
Chaps
Vad tycks:p

Mount Never Rest skrev:
Du kanske ska köpa samma outfit som mig o Harry:angel:
Detta ska jag ha när jag tävlar (OBS! Jag är inte allvarlig, tror jag:confused: )
Skjorta
Padd
Chaps
Vad tycks:p

Chapsen var åtminstone snygga!!!!

jiheeyhh, då kommer jag att känna mig amerikaniserad.....;)
ja chapsen var snygga..

elinsjobergh skrev:
Chapsen var åtminstone snygga!!!!
ÅTMINSTONE:eek: :eek: :eek:
Här har jag i flera månader lagt ner ett stort arbete för att hitta kläder som jag tänker tävla i och så skriver då ÅTMINSTONE:mad: :mad:

(:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: )

Chapsen är härifrån: http://www.pryss.just.nu/

Jag skickade dig en PM.

Vilken klassar ska du tävla i?

Har du någon del av kläderna eller padden än?

Vilken nivå är du? Wras eller aqha?

Den där med hatten är bara BS (bull shit)! Oj, är du lätt lurad...:D ...nej det har inget att göra med ditt nivå eller att du är gift, förlovade, single..mm...Allt det betyder är om man köpa en grå hatt är att man tycker att själv ser jag bra ut i en grå hatt........inget mer.

:rofl: jag ÄR LÄTTLURAD!!!:rofl:
det säger min man med:angel:

men man vill ju TRO på folk;)

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 457
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 149
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka