Var kasta olivolja?

Elda upp den, antingen blandar du den med pellets och eldar upp den i en pelletskorg i braskaminen eller så häller du den på veden i värmepannan.
 
Jag har en halv flaska olivolja stående i köket sedan mer än et halvår tillbaka. Jag använder inte olja själv i matlagningen, min dotter hade den med sig när hon var här och fixade middag.

Nu vill jag bli av med oljan, men var? Det finns ett miljöhus, en miljöstation, men ingen av dem har återvinning av olja. Någon klok Bukefalist som vet?
Smörj torra händer, använd som hårinpackning etc. etc istället! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 734
Senast: MML
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 900
Senast: Otherside
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 359
Senast: tanten
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 001
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp