Var kan man se...

Thera

Trådstartare
hur många ston som halvblodshingstarna betäckt i år? Finns det nån statistik på det nånstans?

Sv: Var kan man se...

det fanns statistik i tidningen ridsport för något nummer sedan.

I förra numret av Ridsport fanns årets betäckningssiffror. Dock hade inte alla hingsthållare rapporterat :mad:

Nä men det är väl inget ovanligt. Tycker det är så varje år. Att dom inte lär sig.

Visst är det så! Jä**igt slarvigt tycker jag!

Ville bara varna trådskaparen för att även om denne skaffar tidningen så finns kanske inte den aktuelle hingsten med.

Precis. Men vet du vilken/villka hingstar hon vill veta? För då kan man ju skriva av det. Eller ta hela jobbet och skriva av hela listan. :crazy:

Jag skriver inte av hela listan, men svarar gärna på specifika hingstar!

Hingsten jag valde i år finns inte inrapporterad, skulle vara intressant att veta hur många ston han fick.

Ja svara på specifik hingst kan man, men hela listan? Nej inte ens jag... Nä jag såg att han inte var med. Kommer kanske en kompleterings lista sedan?

Jag antar att man inte får siffrorna förrän Blå Boken kommer alternativt nästa års hingstkatalog.

Hej!
Jo, är lite nyfiken på hur många som gick till Cathageno, eftersom vi väntar en fölis efter honom i sommar.
Om han står på listan får ni gärna berätta det för mig!
Tack!

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 210
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 480
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka