Var kan jag vända mig med idé?

Narcissa

Trådstartare
Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?
 
Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?
Kontakta ALMI i ditt län och fråga om de kan hjälpa dig?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 992
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 212
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 825
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 053
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp