Var kan jag vända mig med idé?

Narcissa

Trådstartare
Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?

Jag har kommit på en produkt inom teknik. Jag tror att den skulle sälja hyfsat väl men hur kommer man vidare från idé till prototyp och utveckling av produkten? Just nu finns den enbart i mitt huvud.
Jag har kontaktat ett företag som gör denna typen av saker men jag är osäker på om det är rätt väg att gå.
Hur säljer man in den och i vilket sammanhang?
Kontakta ALMI i ditt län och fråga om de kan hjälpa dig?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 885
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 752
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 799
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar