Var kan jag hitta en sån här ram?

Spiteful Spirit

Trådstartare
Har länge kollat efter en vit (möjligen silvrig) ram i denna stil:
ram.jpg

Om den är tom eller med spegel, tavla eller liknande i, spelar ingen roll för jag kan ju plocka ur. Tips var jag kan hitta en ram? Förutom dyra ramverkstäder ;)

Sv: Var kan jag hitta en sån här ram?

En sån där såg jag för inte alls länge sen. Får se om jag kommer på vart det var.

Vilken stl ska du ha? Tror det fanns olika.

Generate.ashx

Kladda på med lite allmogevit och slipa lätt för en mer vintageaktig stil ^^

Generate.ashx

Finns på Lagerhouse :)

Panduro har några vita, denna och andra storlekar
451780_01.jpg

Senast ändrad:

Den i guld, var fanns den? Lagerhouse den med?
Supersnygg!

Hihi trodde ingen annan var vaken :D den är silver och finns på lagerhouse, de har även i guld :) och kostar under 100 lappen

Men nu tvingar du dit mig imorgon. Måste få kika på dom. Varit ute efter en snygg guldram i evigheter. Å ja, klart du inte är ensam på här på senkvällen, så sent är det inte ;)

Tack för alla svar! Just, det med storlek glömde jag, och det försvårar det ju en del. Målningen är i A3 tror jag, och så ska det vara passepartout, så ganska stor ram är jag ute efter.
Blocket och tradera kollar jag lite då och då men de ramar jag sett hittills har varit för små.

Mitt trick för snygga, stora ramar är att köpa en ful, gammal tavla av okänd konstnär med snygg ram.
Annars kan du nog kolla med Gallerix :)

Mm jag har också tänkt den tanken.. :-) Gallerix har bara enkla ramar, inga såna krusiduller på. Vad jag sett i de butiker som finns här iaf.

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
734
Senast: Åsa A
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V