Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började fundera lite på var jag kallar hem. Jag är lite av en TCK (Third Culture Kid) och hatar att flytta och är inget fan av att resa och vill rota mig, samtidigt som jag känner mig rotlös och skulle kunna bo i hela världen. Bara jag fick med mig min katt, mina böcker och min dator skulle jag klara mig samtidigt som jag är en hoarder av rang (inser jag mer än någonsin när jag nu ska flytta igen och försöker slänga) och håller fast vid mina saker hårt och ofta i onödan.
För mig är 'hemma' så dubbelbottnat, överallt och ingenstans och samtidigt med stark behov av rötter - vet inte bara var. Var känner andra sig hemma, har ni något som är hem var man än bor?
Haha jag hängde mycket i ullared när jag var runt 15, med punkarna är också 35!Jag har lätt för att trivas även om det är kortvarigt av någon anledning och gillar att flytta men har stort behov av att komma i ordning med möbler och prylar och sedan mår jag oftast bra.
Barndomshem är Halland/Falkenberg/Ullared och det man har minnen av.
Hemma nu och utan någon tidsgräns är Skåne/Lundtrakten.
Min häst är en självklar del av mitt liv och jag anpassar mitt boende efter jobb och honom. Honom flyttar jag verkligen som en allra sista utväg för det mår han väldigt dåligt av.
För tillfället bor jag i en lite för dyr etta med lite för lite förvaring. Men jag trivs för bra för att göra annat än att fortsätta stå i kö. Har noll problem med att vara 35 o bo i en etta utan plan på någon sorts bostadskarriär som tur är Men jag kanske inte bor här resten av livet? Inget jag funderar över dock.