Var hitta svart sideboard eller liknande?

Fanzia

Trådstartare
Som är max 120 cm bred? Kan möjligen sträcka mig till 130-140 om den är väldigt "nätt" i övrigt.

Ska stå i ett kök inte vardagsrum om det påverkar något.

Tycker jag kollat överallt.

Sv: Var hitta svart sideboard eller liknande?

Många som läst och ingen som svarat så jag antar inte ens allvetande buke kan hjälpa mig med detta. :)

Finns på boconcept.se men det kanske är för litet? (H73xB103xD50cm)

(Du kanske skulle få fler svar under Hem & Hobby.)

Finns på boconcept.se men det kanske är för litet? (H73xB103xD50cm)

(Du kanske skulle få fler svar under Hem & Hobby.)

Smalare än 120 är helt ok, men den där var lite trist i förhållande till priset om man kan säga så. :)

Ikea har ett billigt svart som är 120 brett.

Eller menar du den öppna med två små lådor? Glömde säga att jag vill ha luckor/lådor i hela. Inga öppna hyllor. Men tack för förslaget om det var den jag tror.
Kräsen :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 654
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 950
Senast: valpköpare
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 067
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII