Var har ni köpt era selar?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare snuttis_linsan
  • Startdatum Startdatum
S

snuttis_linsan

vars har ni köpt era travselar? tänkte investera en :smirk: och helst att man kan ha den både till tävling och träning, den ska såklart hålla. Om den är hyffsat billig är ju det ett plus men köper hellre en bra sele som håller.

Sv: Var har ni köpt era selar?

mitt tip till dig åk in till micke på royal innan skellefteåtravet han ahr ett stort utbud på selar och kan skert ge dig ett bra pris på tex en komplett finntack sele. jag har en walsh i synet jag köpte i usa och en ljusbrun lädersele. den ljusbruna ahr jag till motion men ska nog använda den som tävlingssele på sorken då hon blir nog gammal.

köp en syntet billigare och otroligt hållbart. då jag jobbade i usa hade vi det till både motion och tävling. =)

härligt jag har faktiskt varit där och kollat på selar :D

jag klpte en wahlstensele där innan syntet med ljusbruna tömmar den var fin men jag gillade den inte vill ha stängd svanskappa. så jag sålde den och skyllde på att den var en galoppsele. haha men den ahr varit på v75 flera gånger och sprungit in över 200.000 på ett tiotallopp så kanske inte var en galoppsele iaf ;)

Har köpt en billig på BOLE i skinn ca 1600 kr, den verkar helt ok, både i passform o hållbarhet.

Liknande trådar

Dressyr Jo apropå ideella insatser och att ragga hederspriser till tävling, ska vi köra en snabb ”hederspriser jag har gillat att få” fråga...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 547
Senast: Fiorano
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård