Här är jag +1, rosett får man ju alltid och det är helt okej med en ”normal” rosett (kan till och med hålla med någon annan skribent här att de som täcker hela hästens huvud eller som är svåra rida ett ärevarv med mest känns onödiga) MEN jag vill ha en plakett när jag är placerad… blir lite besviken när man inte får en.Själv tycker jag rosett och plakett är gott nog möjligtvis startavgift tillbaka om möjligt.
Pengar tillbaka eller till och med premie är såklart alltid bäst för egen del men är tävlingen inte sponsrad tycker jag att föreningen kan behålla sina pengar för att åtminstone (förhoppningsvis) göra en liten förtjänst på att arrangera tävlingen.
(för egen del så löste denna tråden mycket bra idéer, investerade i murarhinkar på Granngården för egna pengar och kunde sedan använda sponsorer för att fylla hinkarna med grejer som går att använda till häst och/eller ryttare. Vi får se hur populära priserna blir men det känns både som om man får ganska mycket att välja bland och dessutom med saker som ”alla” borde kunna hitta en användning för. Lovar att rapportera när jag hör hur det togs emot)