Hederspriser ni gillat att få

Själv tycker jag rosett och plakett är gott nog :) möjligtvis startavgift tillbaka om möjligt.
Här är jag +1, rosett får man ju alltid och det är helt okej med en ”normal” rosett (kan till och med hålla med någon annan skribent här att de som täcker hela hästens huvud eller som är svåra rida ett ärevarv med mest känns onödiga) MEN jag vill ha en plakett när jag är placerad… blir lite besviken när man inte får en.

Pengar tillbaka eller till och med premie är såklart alltid bäst för egen del men är tävlingen inte sponsrad tycker jag att föreningen kan behålla sina pengar för att åtminstone (förhoppningsvis) göra en liten förtjänst på att arrangera tävlingen.

(för egen del så löste denna tråden mycket bra idéer, investerade i murarhinkar på Granngården för egna pengar och kunde sedan använda sponsorer för att fylla hinkarna med grejer som går att använda till häst och/eller ryttare. Vi får se hur populära priserna blir men det känns både som om man får ganska mycket att välja bland och dessutom med saker som ”alla” borde kunna hitta en användning för. Lovar att rapportera när jag hör hur det togs emot)
 
Glömde en variant, är man ensam i sin klass tycker jag att en CR rosett vid godkänd procent räcker. Att få plakett, pengar tillbaka eller hederspris när man är ensam är orimligt 😎 men jag tycker det är bra att klasser i dressyr med bara en startande ändå kan genomföras (men det blir ju mer av riktigt bra programträning än tävling i de fallen

Helt okej att CR rosetten ibland är blågul, men annan färg går också bra.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 642
Senast: Lobelia
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 170
Senast: kolblakkur
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 764
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 071
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp