Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Perfekta priser!Bästa hederspris jag fått var när jag vann en klass på Strömsholm sponsrad av Naf för några år sedan, en STOR påse med deras lyxigaste putsgrejer, både shampoo, pälsglans, hovlack osv, plus en burk W-Power. Var helt paff!
Nu senast fick jag en påse med lädertvål på sprayflaska, putssvamp, liniment och hästgodis, jättevälkommet!
Man underskattar de där små sakerna. En termosmugg, vattenflaska, kylväska osv är saker som är toppen att få!Åh, just det! Kom på att jag på någon ponnytävling vann en liten kylbag, liten i storlek (men inte för liten, utan en praktisk) men inte sladdrig utan stadig och bra. Den var perfekt att ha med på tävlingar, på långa veterinärdagar osv.
Mamma har fortfarande med den när hon är med mig på tävling, och jag är nu 35 år -så det var en kvalitetspryl
En bra vattenflaska är guld värt!Man underskattar de där små sakerna. En termosmugg, vattenflaska, kylväska osv är saker som är toppen att få!
Är även problem med saker till häst (emellanåt).
/ elo vars häst drar ponny/cob på en hel del saker
Ja samma här. Tävlar dponny bland stora hästar så täcken blir ju tråkigt tex.
Hej, jag förstår att frågan är goodiebags-bags men jag tycker det är ett otyg att det finns. Har du överhuvudtaget något ansvar för miljökostnaden när du skaffar grejor och delar ut till folk som i många fall går direkt till soptunnan?Jag har inte hunnit trycka tumme upp på alla era bra inspel men här kommer en gemensam tumme upp
Superbra tips! Tack!
Helt klart verkar ”användbart” och ”förbrukningsvaror” vara vad de flesta föredrar medan saker med storlek (kläder, hästutrustning) är på ”utelistan” hos flera.
Jaaa det hade jag glömt!Mitt bästa hederspris var när jag som 11 åring på b-ponny vann inträdesbiljetter till ett badland (fungerade ju i och med att det var en lokal tävling).
Hej, jag förstår att frågan är goodiebags-bags men jag tycker det är ett otyg att det finns. Har du överhuvudtaget något ansvar för miljökostnaden när du skaffar grejor och delar ut till folk som i många fall går direkt till soptunnan?
Varför har det blivit vanligt med goodiebags-bags till folk som har allt?
Jag tycker att du ska ge pengar istället för grejor som förstör miljön.