Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tror jag också (att våra åsikter skiljer sig alltså!) Jag brukar ha hästen lång och låg när jag rider fram, men jag anser att man någonstans måste börja kräva av hästen att den skall orka samla sig och komma under sig. Om man inte gör det lär man inte komma så mycket framåt, men som sagt, det är min uppfattning .Noir3 skrev:Han försöker visa hur man rider hästen framåt-neråt eller lång-och-låg. Jag anser att hästen böjer av. Om hästen inte orkar bättre tycker jag att man ska rida den i lägre form med utsträkt hals inte bara fälla ner ned. Men jag tror våra åsikter skiljer sig, enl dina idigare inlägg...T
Ciazon skrev:Det tror jag också (att våra åsikter skiljer sig alltså!) Jag brukar ha hästen lång och låg när jag rider fram, men jag anser att man någonstans måste börja kräva av hästen att den skall orka samla sig och komma under sig. Om man inte gör det lär man inte komma så mycket framåt, men som sagt, det är min uppfattning .
Lord Owen skrev:Buke-Popeye (fast egentligen blev jag bara nyfiken..) har lurat in mig på Tradera/Ebay, så jag har suttit fast där i några dagar.
I övrigt har jag haft massa plugg och grejer att göra.. Så jag har inte riktigt orkat skriva något här.
Noir3 skrev:Hälsa "Popeye" från mig!
Tessan
Susan skrev:Det var nog den här jag menade, och hade tankar kring
Lord Owen skrev:Aha!
Vad tycker du om den? Utveckla gärna.
Det är ju inte min favoritbild direkt.
Vill du ha fler liknande bilder?
Susan skrev:Sedan kan man ju fundera över vad är skillnaden på dessa två bilder...
vad ändrar rörelsemönstert så dramatiskt...
Susan skrev:Ja om jag svarar på det så svarar jag på min egen fråga.
Placera din owebild ovanför en exteriörbild så ser du svaret..
Lägg gärna ut.
Lord Owen skrev:Att Owe springer med på den andra såklart.
Och att den lysande fotografen är så bra på att fotografera.
jacko skrev:
Susan skrev:På 1 så svarar vi visst var det något som motiverade att......... Helt rätt
2. Jag vet att du är asabra på att fotografera. Jag fotade därför att jag blev avis, men fick inte bilderna på CD :mad.
Det var visst nån liten ruta där man skulle kryssa....