Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

idealb skrev:
Jag var banbyggare..:rofl: Jag tror jag vet vem du är..hade du en rosa randig skjorta på dig??:D Jag hade i alla fall en röd funktionärs skjorta & svart hatt...fast det kanske var många som hade det..!:angel:

Exaktamente....den rosarandiga galningen var jag....:rofl:
Röd skjorta med svart hatt....hmmm..:confused:....mycket möjligt jag såg dig...:angel: ;)

/Carina :eek:

Lenita skrev:
Exaktamente....den rosarandiga galningen var jag....:rofl:
Röd skjorta med svart hatt....hmmm..:confused:....mycket möjligt jag såg dig...:angel: ;)

haha...:D jag fick också lov att vara prisutdelare en gång innan du hade kommit!:angel: Men det var skoj att jobba där, fast nästa gång vill jag nog tävla!:idea: Man vart ju så himla tävlingssugen när man titta på alla andra!!

idealb skrev:
haha...:D jag fick också lov att vara prisutdelare en gång innan du hade kommit!:angel: Men det var skoj att jobba där, fast nästa gång vill jag nog tävla!:idea: Man vart ju så himla tävlingssugen när man titta på alla andra!!

Kommit hade jag men det var inte så snyggt att dela ut priser iklädd shorts och linne.....;)

Finns det någon westernklubb eller westernryttare i närheten av mig kanske??
Alingsås, Borås möjligen...lite långt men har släkt där så det e inte så farligt =P

kl

puttar denna gamla tråd med en fråga....

jag undrar ju om det finns flera Katrineholmare som rider western här???

Jag är med i KWK (Kronobergs Western Klubb);)
Och jag håller till i Växjö!:banana:

Hejsan, jag bor i Vagnhärad. Nybörjare på Western, varit på kurs och clinic men är klubblös ännu. Eftersom jag är hyfsat nyinflyttad så har jag ingen aning om vilken klubb jag borde tillhöra...
Fuskat något med Western sedan -98.

Någon som har en idé på klubb? :confused:

*knapplån*

Jag finns i Örebro och en hel del i Mariestad, är medlem i Taure Western Riders Stockholm... Inte så aktiv som tävlande ryttare kanske, mer inom andra områden.
(Flyttade från Stockholm i juni.)

Hejsan, jag bor i Vagnhärad. Nybörjare på Western, varit på kurs och clinic men är klubblös ännu. Eftersom jag är hyfsat nyinflyttad så har jag ingen aning om vilken klubb jag borde tillhöra...
Fuskat något med Western sedan -98.

Någon som har en idé på klubb? :confused:

Naturligtvis skall du gå med i vår klubb Taure! Vi håller oss till största delen i södra storsthlm.
www.taure.just.nu

mvh Eva

Jag hoppar in o svarar, Ewa... :p ;)

Ja, klubbaktiviteterna håller till mest söder om Stockholm.

Ett riktigt trevligt gäng...

...som jag nu saknar här borta i Närkelandet...

jag är en westernwannabe som bor drygt 2 mil söder om katrineholm, men jag har inte kommit längre än planeringsstadiet än.:crazy:

i lilla simonstorp. mitt ute i skogen mao. köpte min lilla häst för bara en månad sedan, men honhar varit hos oss över sommaren på prov, så än så länge har vi bara börjat komma underfund med varandra. jag är själv inte särskilt hemma på western, har provat lite skogsridning för flera år sen, och jag har ingen aning om vad min häst eventuellt kan...men jag anar nåt litet anlag nånstans

Var i landet håller alla westernryttare här inne till eg?
Vore kul och se om det fanns några i närheten:)
Själv finns jag utanför Örebro. :)

Utanför Nyköping! Åt Flenshållet.
Western Riders Nyköping såklart.

Lundborg och ni andra: Vad roligt:)
Ska ni till clinicen på söndag eller är det stadiet över
för eran del?;)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 348
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
825
Senast: Kirre
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 560
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar