Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Utanför Nyköping! Åt Flenshållet.
Western Riders Nyköping såklart.

Lundborg och ni andra: Vad roligt:)
Ska ni till clinicen på söndag eller är det stadiet över
för eran del?;)

Någon som var på clinicen (WRN) i söndags? Var den bra?

/Nyfiken Veronica som var hemma och tog emot 9 ton hö istället.....

Jo fler norrlänningar finns! Bor strax utanför Umeå med pållan, är dock inte medlem i någon klubb, än men det kommer väl när vi, ev, blir mer seriösa igen..

Håller till i Trarydstrakten. Är ej medlem i någon klubb ännu.:banana:

Jag är nybliven westernryttare i Söderköping. Är medlem i WRÖ men har haft svårt att åka på deras klubbträningar(krockar med jobbet). Skulle gärna vilja ha kontakt med någon mer westernrytare i närheten. Tex för att träna ihop. Står i stort stall med mycket trevligt folk men är ensam om att rida western.

Bor tyvärr i den numera utdöende western staden Kristinehamn... För nåra år sen hade vi 5-6 lektione/ vecka på ridskolan, massor me clinics å småtävlingar, nu e de 1 lekt/ vecka å alla arrangemang ställs in pga dåligt deltagande...:cry:

Vad tråkigt det där låter! :(
Kan ni inte bilda en egen klubb eller nåt och få igång lite liv igen?!?
Eller kanske bilda en "filial"; underklubb till nån annan klubb? En Kristinehamns-avdelning/grupp?!?

vi hade ju Crossroads Western Riders med centrum i kristinehamn, men de la ner i höstas pga av för få medlemmar...

Trist!!! :(

Jag är med i Taure, som finns i Stockholm, men bor själv numera i Närke... (ska förresten kanske flytta till K-hamn...)

Var är nästa närmaste klubb då?

Wermland western riders finns ju men de håller mest till i norra värmland, blir ganska många mil att åka för clinics osv, har precis hört att det ska finnas en ny klubb i karlstad oxå, de e ju bara 4 mil, men jag har inte kollat upp det så mycke än, blir nog mer intressant till våren när tränings/tävlings hormonerna drar igång på allvar:rofl:

Bor mellan Karlstad- Grums, den egna träningen (hemläxorna) gjörs i Grums ridhus. Tränar privat tillsammans med ett toppengäng i Kristinehamn för duktiga trän.........! Medlem i SQHA , men en medlemsavg för familjen kommer att läggas in till Wrasklubben, WWR 2007 då man har träffat många trevliga medlemmar där .

Senast ändrad av en moderator:

Borlänge /Dalarna
Dala Western riders

/Emelyne
ww.wpts.se

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
822
Senast: Kirre
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 560
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar