Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Oj vad seg jag är på att svara..:p

Menade du ranchtrailclinicen? (måste lista ut vem du kan tänkas vara) Isåfall var jag där.:)

//Gilly

*knapplån*

Jag är en wetsernwannabe i södraste skåne, tänkte att det var den perfekta tråden att hitta någon som kan hjälpa mig att bli westernryttare-men här är ju inte en kotte från skåne! Var är ni skåningar? och hur ska jag hitta en tränare här nere?

Jag är nyinflyttad i Väckelsång utanför tingsryd i Småland.. Kommer från Hälsingland den 2/12 2006..

*knapplån*

Vet inte om jag "får" kalla mig westernryttare än, men håller iaf på att bli. :D Finns precis utanför Uppsala. Ni får gärna tipsa om klubbar/tränare/clinics o liknande. :banana:

/Lisa o Firouzeh

Jag undrar också om det inte finns några skåningar här??

Har två galoppörer som jag kan tänka mig att rida western på när dom ska göra nåt annat. Bodde i USA en massa år och red några fina quarter horses där.

jag finns i Laholm kommune jag känner inte heller andra westernryttere är der någon som vet nogot om west coast westernriders ?

Hudiksvall här! Klubbar i närheten; Westernryttarna i Nere Norrland eller Resternriders i X-län..

Känns som det börjar bli dags att röra på sig... *skrattar*

jepp, fortfarande gotlänning. Med i WRG. :D

Ifall ni glömt :angel:

Jag vet att det finns en hel del bra ryttare o hästar i den klubben...och runtomkring....
Jag har funderingar o gå med där, för jag har min tränare i Halmstad-trakten...
Bor liksom lite mitt i mellan 2 klubbar...KWK o WKWR...

Jag bor i Schweiz, vågar man hoppas på att det finns någon mer här från trakten? (Antagligen inte... :( )

Är det förrästen nån som vet, när WCWR nya hemsida blir klar?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
820
Senast: Kirre
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
611
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 560
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025