Var finns fina Schabrak och öronhuvor?

T

Tullathebest

Undrar var det finns fina schabrak och luvor under 500:-
gärna matchande.:)

Sv: Var finns fina Schabrak och öronhuvor?

vet jag med men fina och i vilka?

så billig är global bäst de brukar bara säljas på mässor... men de är billiga bra och snygga, finns i alla möjliga färgkombinationer och allt...

Glen gordon har kommit med snygga schabrak med matchande huva till, finns nog än så länge bara i brunt men de var snygga. Tror schabraket gick på ca 400 kr. Lamicell har ju snygga huvor och schabrak de med, vet inte vad de kostar, men tror inte de e så dyra.

HL har snygga och billiga. Tror Scahbarket går på 395 kr och luvan på 295, så det blir lite dyrare än 500 kr. Men de är snygga och bra :)

har mkt svårt för lamicell schabraken.. tycker inte de är snygga o de ser fladdriga ut... men global är helt ok för sitt pris... kolla noga innan du köper scapa (om du vill de ;) ) för det är disskussioner om att dom inte är godkännda på tävling.. bara så du vet,.

nee tycker faktiskt inte om dom :angel: svårt för den framskurna formen och passpoalen.. men det är ju upp till var och en..

själv är jag iaf lite småkär i Glen Gordons beiga shabrak med luvor, billiga e de me!:P vill du ha det snyggaste är det ju anna scarpati som gäller, men det kostar en del;)

såg att hööks hade ganska snygga och billiga runt 200:- :)

passar färgerna brunt, svart eller marin till din häst så har hööks schabrak med matchande luva och transporttäcke:) under femhundralappen såklart ;)

Det var då en gammal tråd, över ett år. :crazy:

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: Rumpnissen
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka