Var f*n är mina mail??

mandalaki

Trådstartare
Har outlook express och det verkar ha fått spunk sen 1-2 dygn. Jag ser inte mailen jag får. Outlook tar emot alla mail - men de hamnar inte i inkorgen, jag hittar dem ingenstans.

När jag skickar till mig själv för att testa använder jag sedan sökfunktionen och får träff i Skickat men inte i Inkorgen.

Jag har försökt ändra sorteringsordningen på alla möjliga sätt för att kolla om jag gjort nåt misstag där, men ingen händer.

Senast mottagna mail just nu är ett par veckor gammalt, trots att jag både tagit emot och läst massor av mail sen dess. Men inte heller dem ser jag.

Några idéer?:cry:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
683
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 267
Senast: Lobelia
·
Hästvård För snart 6 veckor sen fick min gamla underbara ponny vandra vidare.:( Tillsammans med henne gick en äldre ponny som vi prova släppa...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
14 364
Senast: Legolaz
·
Western Har precis kommit hem från stallet; och jag är så jäklarns frustrerad! - Ursäkta på förhand ang alla svordomar... :crazy: Först är...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: SofieMunka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka