Var e hon???

Magica

Trådstartare
ok, jag är säkert tramsig nu eller nåt men min lilla älskade hon katt e borta!!! Hon försvann ut för tre dygn sedan. Japp, hon e både inne å ute katt men brukar "bara" vara ute ett dygn i streck som mest...I onsdags morse löpte hon väldigt...å dumma jag släppte ut henne...:eek: :cool:
Så nu försöker jag intala mig att hon e borta länge för att hon löper...intalar jag mig rätt eller vad? :crazy: börjar bli väldigt orolig...saknar henne ju!!! :crazy: :cry: :cry:

Hjälp!!! :o

Sv: Var e hon???

Om hon löper så är hon borta o förökar sig.... Så bered dig på kattungar. Hon kommer förhoppningsvis hem när hon pippat färdigt. Kan ta några dagar.
Är ungar planerat eller? Annars skulle du nog ha kastrerat henne innan du släppte ut.

Om hon löper så är hon borta o förökar sig.... Så bered dig på kattungar. Hon kommer förhoppningsvis hem när hon pippat färdigt. Kan ta några dagar.
Är ungar planerat eller? Annars skulle du nog ha kastrerat henne innan du släppte ut.

hihi ja så e det förhoppningsvis! nä kattbebisar vill jag egentligen inte ha, eller det är inte planerat...:o anledningen till att hon inte är kastrerad är att det är första gången hon löper så jag ringde å fick en tid på måndag...aj aj aj!!! men vet. sa att han kan kastrera ändå, han plockar ut bebisarna isåfall...

men jag skall inte oroa mig så? hon kommer tillbaka? (troligtvis). har ingen erfarenhet av hon katter...bara hankatter...

Håll tummarna att hon kommer tillbaks innan måndag så du kan kastrera henne då! :idea: Annars se till att boka om tiden så fort som möjligt, så kan man hoppas att hon håller sig hemma i fortsättningen.

/Erica

Håll tummarna att hon kommer tillbaks innan måndag så du kan kastrera henne då! :idea: Annars se till att boka om tiden så fort som möjligt, så kan man hoppas att hon håller sig hemma i fortsättningen.

/Erica

ja precis! får se när hon kommer...OM hon nu kommer tillbaka...:cry: :cry:

har iaf varit runt på de olika gårdarna här i närheten å frågat efter henne...har även lämnat mitt nr ifall hon dyker upp...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Min älskade älskade katt började plötsligt kräkas och få minskad aptit för två veckor sen. Efter jagande av veterinärer lyckades vi få...
Svar
12
· Visningar
2 093
Senast: cambodia
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Övr. Katt Jag har under många år funderat på att skaffa katt, men inte vågat ta på mig det ansvaret. Möjligheten att få kattvakt är också...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
14 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka