Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men herregud
Så strongt av dig att slåss med en älgko Det skulle jag aldrig göra, de är ju jättefarliga med sina framben. Att du vågade, det finns inte många jägare som skulle våga göra detta du gjorde.
Hoppas verkligen att din hund hittar hem igen, skadd.
Styrkekramar !
Var för har du hundarna lösa? Kopplings tvånget är på grund av att djuren har fått kalvar, kid m.m.
Det verkar lovande, han har sprungit sträckan själv och borde ha lättare att orientera sig hem, han verkade oskadd och pigg, han har smitt under rätt årstid, det är varmt och gott om mat i skog och mark.Två tips har kommit in under lördagen kl. 18.30 då han setts ca 1 mil iväg ifrån vårt hus. Vid liv, verkade oskadd och "tusslade" tillbaka, nosande åt vårt håll. Efter det har vi inga spår. Men, jag är glad och tacksam att han i alla fall lever!
Var för har du hundarna lösa? Kopplings tvånget är på grund av att djuren har fått kalvar, kid m.m.
Så har det hänt. Något som jag vet att andra varit med om, men aldrig tidigare upplevt i den omfattningen.
och du hade sluppit det hela om du haft dina hundar i koppel, verkligen slött och man blir verkligen inget annat alls än mörkrädd att det finns hundägare som har 5!!! hundar som inte har varken vett eller förstånd eller kunskap om att hundar nu ska vara i koppel eller så nära sin ledare och så lydiga att de är som i koppel.
Hur faan kan du träna spår med hund denna tidpunkt???
jag blir sällan arg men tvi för sånna hundägare som du.och stackars älgko.
nonchalant och slött beteende.
och du hade sluppit det hela om du haft dina hundar i koppel, verkligen slött och man blir verkligen inget annat alls än mörkrädd att det finns hundägare som har 5!!! hundar som inte har varken vett eller förstånd eller kunskap om att hundar nu ska vara i koppel eller så nära sin ledare och så lydiga att de är som i koppel.
: